צפו: "הישראלים רוצים שמישהו ידאג להם"; סמנכ"לית חברת התיירות: ביקוש גובר ליעדים בטוחים בזמנים של לחץ וחוסר ודאות
בראיון אישי וגלוי, שירלי כהן עורקבי פורשת את אתגרי הענף בתקופה רגישה ומורכבת, מדברת על היעדים שמתחזקים, האחריות מול הלקוחות, והצורך הגובר בסוכן שמהווה עוגן של ביטחון: "זו לא רק טיסה – זו חופשה עם גב אמיתי מישראל"

לדבריה, אשת טורס פועלת בעיקר עם חברות תעופה ישראליות, מתגברת טיסות ומשתמשת גם בשירותיה של חברת Fly Lily הרומנית. "רוב הטיסות הן כחול-לבן". היא הוסיפה כי אף לקוח לא נשאר תקוע בחו"ל - יש מוקד טלפוני, שירות בשבת בוואטסאפ, מוקד חירום ומענה זמין בכל עת.
מבחינת העדפות, כהן עורקבי מצביעה על שינוי ברור בדפוסי ההזמנות מאז ה-7 באוקטובר .הישראלים מחפשים תחושת ביטחון, וזה הפך לגורם משמעותי. יעדים כמו פראג, רומניה ומונטנגרו מתחזקים, ולאחרונה גם חודשו הטיסות למלטה - יעד אהוב שהפסיק לפעול בשנים האחרונות וכעת חווה ביקוש מרשים.
במבט לעבר הקיץ, החברה משיקה יעד חדש - מאמאיה ב"ריביירה הרומנית": טיסה קצרה, מחירים טובים, פארק מים ידידותי ומלונות שמתאימים במיוחד למשפחות גדולות - פתרון שלא פשוט למצוא ביוון או באירופה בכלל.
כהן עורקבי מציינת שיוון נותרה חזקה עם יעדים מבוקשים כמו סנטוריני, קורפו, מיקונוס ואתונה. גם קפריסין, ובעיקר לרנקה, נמצאות בצמרת ההזמנות.
היא מדגישה את מקומו המחודש של הסוכן בתקופה הנוכחית: הסוכן הוא הכתובת - הלקוחות רוצים אבא ואמא שידאגו להם. זה לא רק טיסה, זה שירות שלם, אחריות ומענה מישראל. "יש כתובת מישראל וחברת תיירות שעומדת מאחורי החופשה שלך".
לסיום, כהן עורקבי מתייחסת לעונת החגים הקרובה: "אנחנו רואים שבגלל המצוקה של הטיסות שהייתה בתקופה האחרונה, אנשים מאוד רוצים להבטיח את החופשה שלהם. ויש הרבה שמעדיפים לא את הפיק של התיירות בחודשי הקיץ, אלא דווקא את הקצוות. ובגלל שהחגים בשנה הבאה יצאו כל כך טוב, ויש המון ימי חופש, זה ממש הופך לעוד עונת תיירות. חשוב מאוד להקדים ולהזמין כי המקומות על הטיסות מתמלאים מאוד מהר. יש הרבה מאוד ביקוש".