אא

הנסיעות של השר לנדאו בשנת 2014: פריז, ניו יורק, מוסקבה,לוס אנג'לס, לונדון ועוד

התנועה לחופש המידע דרשה לחשוף את היומן של השר בשנת 2014, הכוללות את כל הפגישות והנסיעות

התנועה לחופש המידע הציגה את יומן שר התיירות עוזי לנדאו לשנת 2014, ממנו עולה כי השר הרבה לבקר בלא מעט מקומות סביב הגלובוס. התנועה דרשה לחשוף את היומן שלו  בשנת 2014 הכולל את כל הפגישות והנסיעות שהיו לו.

משרד התיירות בתקופה של לנדאו לא הצליח להשאיר חותם, אך השר הצטיין בתחום הנסיעות ברחבי הגלובוס. כך ב- 30.1.14  טס השר לפריז התאכסן במלון נפוליאון, חזר לארץ ב-2.2, ובין השאר קיים מספר ראיונות עיתונאים, פגישה עם שרת התיירות של צרפת, צוות השגרירות, קונצרט פרטי. חודש אחרי, השר לנדאו טס ללוס אנג'לס ונטל חלק גם ביריד התיירות PWOO, השר חזר לארץ ב-6.3. באותו חודש יצא השר  ב-18.3 ליריד במוסקבה שם היה עד 20.3. חודש אחרי, שוב השר יוצא לחו"ל הפעם לניו יורק ב- 3.4 וחזר מניו יורק ב-9.4. ב-12.6 המריא השר לנדאו להונגריה שם שהה עד 15.6 אחרי שעבר מפגש עם סוכנים, פגישה עם ראש הממשלה ההונגרי, סיור ברובע היהודי ובמוזיאון השואה, ערב גאלה ועוד. באותו חודש ב-22.6 המריא השר להונג קונג ולשנחאי וחזר מביקור ממושך שהיו בו לא מעט פגישות עבודה ב-1.7.

בחודש יולי טס ב-21.7 לקייב משם טס לקישינב מולדובה וחזר ב-24 ליולי. לפי הלו"ז בחודש אוגוסט השר לא יצא לחו"ל, אך ב- 9.9 השר יצא לניו יורק, ממנה טס לדאלאס לפגישות, הגיע בהמשך למיאמי וחזר מ ב-18.9, ביקור לא קצר. לאחר שבאוקטובר השר שהה בישראל, בנובמבר, 2.11 הוא טס ללונדון ליריד WTM וחזר לארץ ב-5.11. בדצמבר טס לטורונטו קנדה ב- 9.12, הגיע בהמשך גם לניו יורק לפי לוח הטיסות וחזר לישראל ב-17 לדצמבר. מעיון מהיומן של שר , עולה כי במהלך השנה לשר התיירות היו לא מעט  פגישות אישיות עם אנשי התיירות הבכירים ובינהם: אלי גונן, יוסי פתאל, עמי הירשטיין, מיקי פדרמן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: