אא

כשיוקרה פוגשת איכות: הצצה למלון אלכסנדר ת"א

סוויטות שלא היו מביישות שועי עולם, מגוון קולינרי כיד המלך ושירות מוקפד עד לרמת הפרטים הקטנים. מלון אלכסנדר השוכן על שפת ימה של ת"א מציג הרמוניה מופלאה בין שלווה לאורבניות. לנהנתנים בלבד

העיר תל אביב מתהדרת שלא בכדי בתואר 'עיר ללא הפסקה'. שפע פעילויות ואטרקציות המוצעות בעיר התוססת לכל אורך השנה מספקות הן עבור התיירים והן עבור המבקרים המקומיים חוויה מיוחדת במינה. אחת כזו תוכלו למצוא גם במלון אלכסנדר, פנינת חן מלונאית ומעוצבת למשעי הזוכה לביקורות יוצאות דופן בתעשיית התיירות.

במלון הבוטיק הכולל 68 סוויטות מהודרות תזכו לשילוב מנצח בין אורבניות תל אביבית במיטבה לצד שלווה מעוררת השתאות, כזו שתצליח לעורר חיוך גם בקרב הספקנים הגדולים ביותר. מיקומו האסטרטגי של המלון על שפת ימה של תל אביב (מרחק 50 מטרים מחוף מציצים, 2-3 דקות ברגל למתחם הנמל) מהווה ערך מוסף ומשמעותי עבור זוגות, משפחות ויחידים המבקשים לנצל את ההווי התל אביבי ובמקביל לזכות בחוויה מלונאית מבלי להרחיק לכת.

כבר עם כניסתכם למלון תחושו במהפך של ממש, שינוי של 180 מעלות מהעיר שוקקת החיים, הישר אל קסמו של המלון המתהדר בתחושת שלווה ורוגע שלא תותיר אתכם אדישים. תחילה תחושו באווירה המיוחדת במתחם הלובי (מאכלס עד כ-80 איש) המעוצב באווירה רומנטית ומרהיבה תחת ידיו של המעצב, מישל הרוש. חשוב לציין גם את בר הקוקטיילים החדיש והמעוצב (Alexander Bar&Lounge) המצוי במתחם ומארח מדי יום אנשי עסקים ובעלי תפקידים בכירים עד השעות הקטנות של הלילה. אלו זוכים ליהנות ממגוון רחב של משקאות חריפים, יינות המאפיינים את האקלים הארץ-ישראלי, טאפאסים, קפה ומטעמים נוספים.

מכאן הגיע הזמן לפינוק אמיתי במתחם הספא (Wellness & Spa) של המלון המציג הרמוניה של חוכמה ונגיעות מלטפות לגוף ולא פחות חשוב לנשמה. מתחם הספא מעוצב על טהרת התרבות היפנית ומציע לאורחים 4 חדרי טיפולים וכן חדר רגיעה אקסקלוסיבי. יחד עם שורה של עיסויים מפנקים, אל תוותרו גם על טיפול ייחודי מסוגו בעולם המוצע בספא במסגרתו המטופל שוכב על שלוש רצועות משי לפי צבעים התואמים את המזל שלו, ובמהלכם עובר האחרון טיפול חוויתי המוגדר 'כלידה מחדש' במשך כשעה.

אם לא חשקה נפשכם בטיפול אישי, שווה אולי לקפוץ לחדר הכושר המפואר של המלון על מנת לעצב את הגוף. מתחם הכושר נחשב לאחד המשוכללים והמפוארים בארץ בגודל של כ-200 מ"ר, וכולל את מיטב הציוד והאביזרים הדרושים. גולת הכותרת במתחם הבוטיקי מקורה בנוף עוצר הנשימה לחוף הים לצד היותו מזמין ואינטימי (עד 50 מנויים לכל היותר רשאים להירשם אליו). בנוסף מציע המנוי לחדר הכושר במלון אפשרות לעיסוי אחד במהלך החודש, ארוחת בוקר, אימון אישי ע"י מדריך מקצועי וכן הטבות והנחות נוספות בסוויטות ובמתחמי המזון והמשקאות של המלון.

 


הגודל כן קובע

מרחבים הם שם המשחק כשמדברים על מלון אלכסנדר. מגוון רחב של סוויטות מרווחות בגדלים שונים מוצעות לקהל האורחים, החל מ-45 מ"ר ועד לסוויטת 'היהלום' הנשיאותית המתפרסת על פני 550 מ"ר ונשלטת ע"י אייפד בתצורת מערכת של בית חכם. הסוויטה נחשבת לשם דבר ברמה עולמית וכוללת בין היתר 2 חדרי שינה מפוארים, מתחם סלון ומטבח רחב היקף עם נוף פנורמי 360 לים, ג'קוזי ובריכה פרטית לאורחי הסוויטה בקומה העליונה, שירותי קונסיירג' מלאים והיד עוד נטויה.

עוד באלכסנדר תוכלו לקיים פגישות עסקיות במתחם ייעודי, באמצעות חדר ישיבות חדיש המסוגל לאכלס עד 55 אנשים בישיבת תיאטרון או 30 סביב שולחן. בחדר ניתן לקיים שיחות ועידה מחו"ל ללא תוספת תשלום, ליהנות מעזרים טכנולוגיים חדישים (כולל מערכת חשמל חכמה שנשלטת ע"י אייפד) ובמקביל ליהנות משפע קולינרי. למכורים לעבודה שביניכם, ניתן לנצל בנוסף את טרקלין העסקים בקומה הראשונה, בו אף קיימת אפשרות לבצע שיחות לחו"ל בחינם. לכך יש להוסיף גישה חופשית לאינטרנט בכל רחבי המלון, הן בשטחים הציבוריים והן בחדרים. 

ומה באשר לאוכל? גם בהיבט הקולינרי הינכם צפויים במלון לחוויה עשירה ומלאת טעמים. ארוחות הבוקר הקונטיננטליות שבמלון מציעות לאורחים עמדות מגוונות של מאכלים מכל הבא ליד. החל משעות הצהריים הופך המתחם שבקומה ה-7 למסעדת CIELA ופתוחה עד לשעות הלילה המאוחרות. המסעדה הינה חלבית על טהרת הדגים והפסטה ותותיר אתכם מדושני עונג מהביס הראשון ועד לשלב הקינוחים.

"כל הקונספט במלון מגיע מתוך תפיסה הרואה את מקומו של האורח במרכז", אומרת מנכ"לית המלון, מזי רווח. "החופשה באלכסנדר נבנית על פי דרישותיו ורצונותיו של האורח תוך צרון למקסם את חווית האירוח ולהגדיל את מאגר האורחים החוזרים אשר המלון מתגאה בהם".

סוער או רגוע, מהיר או נינוח – מה שבטוח הוא כי במלון אלכסנדר אתם אלו שבוחרים את הקצב המתאים – תבלו.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: