אא

'כרמים', מלון הספא היוקרתי, מציע טיפולי וינו ת'ראפי

סילבי כהן-גבאי, מנכ"לית מלון כרמים: "אני שמחה על כך שאנו המלון הספא היחיד בארץ המציע באופן בלעדי טיפולי וינו-תראפי תוך שימוש במוצרי קוסמטיקה מקצועית ומוצרים טבעיים"

| |

מלון 'כרמים', מלון הספא של ישרוטל, מציע מוצרי וטיפולי וינו תראפי, בהם עושים שימוש בעינב ובתוצריו, של חברת 'כריסטינה', יצרנית מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הישראלית.

טיפולי וינו-תראפי מבוססים על חומרי טיפוח וטיפול העשויים ענבים ויין, כאשר היתרונות הבריאותיים שלהם מנוצלים לטובת טיפולי הפנים והגוף ומתאימים לכל סוגי העור. הטיפול כולל את הזנת העור באמצעות סרום מחדש, מחליק וממצק, וכן עיסוי עדין בהתאם לסוג העור. למרכיבי היין גם השפעה חיובית על תהליך האנטי אייג'ינג של העור, בהיותם עשירים בויטמינים C ו-E, ומכילים ריכוז גדול של חומצות שומן חיוניות.

בין הטיפולים הייחודיים מסדרת הוינו-ת'ראפי: טיפול הכולל עיסוי בשמן זרעי ענבים, עם אמבט יין ושמן זרעי ענבי קברנה ומרלו; פילינג גוף עדין עם חמאת גוף ושבבי ענבי קברנה מיובשים וטחונים;  פילינג עמוק עם תערובת סוכר חום, שמן זרעי ענבים ושבבי ענבים מיובשים; ניקוי גוף בקצף בניחוח ענבים משולב בעיסוי שמן ענבים, טיפול בחמאם ועיסוי קלאסי; עטיפת גוף באמצעות חימר לבן נקי ושבבי זרעי ענבים.

"אני שמחה על כך שאנו המלון הספא היחיד בארץ המציע באופן בלעדי טיפולי וינו-תראפי תוך שימוש במוצרי קוסמטיקה מקצועית ומוצרים טבעיים. הטיפולים, שהינם חדשניים ומובילים בעולם, משתלבים באופי ומהות של המלון, הממוקם בלב אזור היין של הרי יהודה," מציינת סילבי כהן-גבאי, מנכ"לית מלון כרמים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: