אא

מסעדת 'הרברט סמואל' במתכונת POP UP

עדי שטראוס, מבעלי קבוצת Adi’s Lifestyle מסר: "קצת לקראת ההשקה של 'הרברט סמואל ירושלים', החלטנו לקיים מספר ערבים מיוחדים ברחבי הארץ בהם המסעדה תנדוד מעיר לעיר ותתארח במוסדות הקולינריים של אותה עיר"

| |

מסעדת 'הרברט סמואל' מקבוצת Adi’s Lifestyle בבעלות אנשי העסקים עירית ועדי שטראוס ובהובלת שף הקבוצה, יונתן רושפלד, הודיעה על מסע מסעדות POP UP  חוצה ישראל, מהצפון הרחוק ועד אילת.

טרנד הפופ-אפ שהפך מאוד פופולארי בשנים האחרונות, הגיע לאחרונה גם לישראל, העיקרון של ארוחות הפופ-אפ הוא מסעדה שקמה לימים ספורים בלבד, אפילו ליום אחד ומאפשרת בכך את תפריט הגורמה של המסעדה גם לתושבים שאינם גרים באזור ומעוניינים לחוות את החוויה הקולינרית שמציעה המסעדה והשף.

 סלט עגבניות. צילום: יחצ

הערב הראשון יתקיים במסעדת 'צפרירים 1 ' בחיפה, ביום א', 29.3, שם יתאחדו לערב אחד, שתי המסעדות, האורחת ו'הרברט סמואל' המתארחת, להציע תפריט חד פעמי השואב השראתו מחומרי גלם, ריחות וטעמים טריים ומקומיים, בשרים, פסטות תוצרת בית ודגים עסיסיים. הערב יהיה פתוח לקהל הרחב בהזמנת מקומות מראש.

עדי שטראוס, מסר: "קצת לקראת ההשקה של 'הרברט סמואל ירושלים', החלטנו לקיים מספר ערבים מיוחדים ברחבי הארץ בהם המסעדה תנדוד מעיר לעיר ותתארח במוסדות הקולינריים של אותה עיר. כך שהמסעדה תתארח במסעדות מובילות מהצפון ועד לאילת במסע חוצה ישראל בקיץ הקרוב. אנחנו שמחים להתחיל עם חיפה ולהציע לערב אחד את חוויית הגורמה הייחודית של מסעדת 'הרברט סמואל' גם לתושבי הצפון, נגישה מאי פעם".

בתפריט:  טונה אדומה סשימי בנוסח הרוצח, סלט סנטה מוניקה, ניוקי תפוח אדמה כמהין ערמונים ואפונת שלג, קנלוני עגל חלב, שרימפס קריסטל על הגריל ומלח ים, צלעות טלה עם אורז לבנוני "בעל הבית" ועוד. טווח מחירים לסועד: 250 ₪.

 קנלוני עגל. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: