אא

"ממתינים לשר תיירות חזק"

בהתאחדות המלונות ממשיכים לספור חודש נוסף של משבר בענף. כ-1.3 מיליון לינות נרשמו בבתי המלון במהלך פברואר. מתחילת 2015 איבדו בתי המלון לינות תיירים בשווי מוערך של כ-140 מיליון שקלים. נשיא ההתאחדות, אלי גונן: "המשבר אינו גזירה משמים. הפתרון הוא בשיווק"

התאחדות המלונות מפרסמת היום (שני) את נתוני חודש פברואר החולף, המעידים בהמשך לתקופה האחרונה על העמקת המשבר בענף. 

מי שהתייחס למשבר היה גם נשיא ההתאחדות, אלי גונן, שסיפר: "המשבר אינו גזירה משמים והמדינה אינה יכולה להמשיך ולהשלים איתו, נוכח העובדה שמעבר לתקציבי ענק שמאבד המשק, ישנה גם פגיעה בעשרות אלפי מועסקים בתיירות, בעיקר באזורי פריפריה".

לטענת גונן, ראוי להפיק לקחים וללמוד מפעילותן של מדינות אחרות שנפגעו מבחינה תיירותית, בתחום השיווק ויחסי הציבור לשם משיכת תיירים ומבקרים לתחומן. "יש לנו הרבה מה ללמוד משכנתנו מצרים, שחרף פגיעה קשה בה משלנו בתיירות הנכנסת, לא מוותרת ועושה מאמצים כבירים להשבת תנועת התיירות אליה באמצעות תקציב מיוחד בהיקף של 1 מיליארד דולר לפעולות שיווק שונות ומגוונות שאכן מצליחות להחזיר אליה את התיירים. גם מדינות אחרות, שנפגעו בתיירות בשנים האחרונות בעקבות קריסה כלכלית (למשל: יוון), או על רקע אירועים פוליטיים ומדיניים, או רצף אירועי טרור".

הפתרון לדבריו של גונן מצוי בשיווק. "זו השקעה משתלמת כלכלית. יחד עם שאר גורמי תעשיית התיירות, אנו ממתינים בקוצר רוח לשר או שרת תיירות נמרצים וחזקים במשרד התיירות, כדי להביא את התקציבים הנדרשים ולצאת במתקפת שיווק ופרסום בעולם".


אלי גונן: "המדינה לא יכולה להמשיך ולהשלים עם המשבר בענף"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: