אא

יוזמה: פתאל יישאר מנכ"ל ההתאחדות בנוסף להיותו מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת

ביום שאחרי, חברים בוועד ההתאחדות אומרים: " צריך לשים את האגו של כולם בצד. אין סיבה שלא לאחד בין הפעילויות. פתאל יכול לבצע את התפקיד היטב, וגם לחסוך בעלויות". וועד ההתאחדות יתכנס מחר וידון בנושא

| |

לאחר שאיל סלוק, שנבחר לתפקיד מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, לא הגיע להבנות עם אנשי ההתאחדות לאחר מסע ומתן מתמשך, ותפקיד מנכ"ל ההתאחדות נותר לא מאויש, חברי הוועד מעלים יוזמה חדשה: המנכ"ל הנוכחי, שהחל זה מכבר את תפקידו החדש כמנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, ימשיך לשמש גם כמנכ"ל ההתאחדות, ושני התפקידים יאוחדו.

לנוכח העובדה כי מזה כחודש ממלא פתאל למעשה את שני התפקידים, חבר ועד ההתאחדות אומר: "צריך לשים את האגו של כולם בצד. אין סיבה שלא לאחד בין הפעילויות. פתאל יכול לבצע את התפקיד היטב וגם לחסוך בעלויות לולא האגו זה כבר היה קורה מזמן".

ביום שאחרי פיצוץ המו"מ בין ההתאחדות לאיל סלוק, בחר סלוק שלא לעסוק בנושא ולא להגיב. "התעסקות בשטויות" היה מוכן רק לומר, וזאת כאשר הוא שומע גורמים בהתאחדות מאשימים אותו בפיצוץ המסע ומתן עקב דרישותיו.

ועד ההתאחדות, שיתכנס מחר (יום שלישי), יצטרך לדון במשבר ולתת את הדעת על פתרונו. מה תהיה התגובה לרעיון שפתאל ישמש במקביל כמנכ"ל שני הארגונים? והאם יהיו מועמדים חדשים לתפקיד המנכ"ל? 

אין ספק שאיוש משרת המנכ"ל להתאחדות סוכני הנסיעות, תמשוך תשומת לב רבה בענף הנסיעות בתקופה הקרובה. 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: