רשת מלונות אפריקה ישראל סיימה את שנת 2014 עם הפסד של 17 מיליון שקל
זאת לעומת רווח של 5.817 מיליון שקל. מבצע צוק איתן והדולר הנמוך פגע בחברה.ההכנסות משירותים הסתכמו לסך של 358.6 מיליון שקל, הוצאות המימון גדלו מ-24.8 מיליון שקל לסך של 29.561 מיליון שקל.
רשת מלונות אפריקה ישראל סיימה את שנת 2014 עם הפסד של 17.016 מיליון שקל לעומת רווח של 5.817 מיליון שקל בשנת 2013.
מבצע 'צוק איתן' והדולר הנמוך בשנת 2014 פגע קשה בחברה כאשר ההכנסות שלה מאורחים מחו"ל הן דולריות וההוצאות שקליות.
ברבעון הרביעי של 2014 הרשת הרוויחה סך של 89,586 מיליון שקל לעומת 94,658 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השלישי הרשת הרוויחה סך של 82.735 מיליון שקל לעומת סך של 99.611 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות הגיעו לסך של 358.634 מיליון שקל בשנת 2014 לעומת סך של 376.866 מיליון שקל בשנת 2013. הרווח הגולמי הסתכם לסך של 182.211 מיליון שקל לעומת 194.549 מיליון שקל אשתקד.
הוצאות המימון גדלו לסך של 29.810 מיליון שקל לעומת סך של 26.680 מיליון שקל בשנת 2013.
ההכנסות בגין לינה היוו 53.5% סך של 191.703 מיליון שקל, בגין מזון, משקאות ואירועים היוו 39.5% 141.656 מיליון שקל.
שיעור הלקוחות המגיעים דרך סוכני הנסיעות עומד על 51% מכלל הלקוחות. נתון מעניין, כ-75% מהאורחים הישראלים למלונות הקבוצה בישראל הגיעו באמצעות סוכני הנסיעות.
בתיירות הנכנסת כ-44% מהאורחים מגיעים מארצות הברית, כ-56% מגיעים מאירופה ושאר המדינות.
מבצע 'צוק איתן' והדולר הנמוך בשנת 2014 פגע קשה בחברה כאשר ההכנסות שלה מאורחים מחו"ל הן דולריות וההוצאות שקליות.
ברבעון הרביעי של 2014 הרשת הרוויחה סך של 89,586 מיליון שקל לעומת 94,658 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השלישי הרשת הרוויחה סך של 82.735 מיליון שקל לעומת סך של 99.611 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות הגיעו לסך של 358.634 מיליון שקל בשנת 2014 לעומת סך של 376.866 מיליון שקל בשנת 2013. הרווח הגולמי הסתכם לסך של 182.211 מיליון שקל לעומת 194.549 מיליון שקל אשתקד.
הוצאות המימון גדלו לסך של 29.810 מיליון שקל לעומת סך של 26.680 מיליון שקל בשנת 2013.
ההכנסות בגין לינה היוו 53.5% סך של 191.703 מיליון שקל, בגין מזון, משקאות ואירועים היוו 39.5% 141.656 מיליון שקל.
שיעור הלקוחות המגיעים דרך סוכני הנסיעות עומד על 51% מכלל הלקוחות. נתון מעניין, כ-75% מהאורחים הישראלים למלונות הקבוצה בישראל הגיעו באמצעות סוכני הנסיעות.
בתיירות הנכנסת כ-44% מהאורחים מגיעים מארצות הברית, כ-56% מגיעים מאירופה ושאר המדינות.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}