אא

מבצעי אביב למגוון יעדים בצפון אמריקה

אמריקן איירליינס, מכריזה על מבצעי האביב, התקפים ליציאות מישראל במחלקת תיירים באמצעות קונקשן בשדה התעופה בפילדלפיה או דרך יעדים באירופה, ליציאות עד ה-1 ביוני 2015.

אמריקן אירליינס, מכריזה על מבצעי אביב ומחירים מיוחדים ליעדים שונים בצפון אמריקה בתקופת האביב.

יעדים בולטים במבצעי האביב של אמריקן אירליינס: טיסה ישירה לפילדלפיה החל מ-1084$, ניו-יורק ומיאמי החל מ-1089$, לוס אנג'לס החל מ-1084$, וושינגטון די.סי החל מ-1189$, לאס וגאס החל מ-1229$, סן פרנסיסקו החל מ-1279$ וטורונטו החל מ-1114$.

המבצע תקף ליציאות בטיסות קונקשן דרך פילדלפיה או דרך יעדים שונים באירופה באמצעות שותפי החברה. נוסעי אמריקן אירליינס מתל אביב יכולים לטוס ישירות לפילדלפיה ומשם ליעדי ההמשך ברחבי אמריקה, או לכרטס באמצעות שותפי החברה ליעדים בצפון אמריקה בטיסות אמריקן אירליינס, כאשר כל הכרטיס וכל מקטעי הטיסה הינם בקוד אחיד של אמריקן אירליינס. לדוגמא, טיסה ללוס אנג'לס יכולה להתבצע בטיסה היומית הישירה של אמריקן אירליינס מתל אביב לפילדלפיה במטוס האירבאס A-330 ומשם בטיסת המשך.

דרך אפשרית נוספת הינה בטיסה דרך לונדון, שיכולה להתבצע על ידי אלעל או בריטיש איירווייז (שותפות של אמריקן אירליינס) ללונדון ובטיסת המשך מלונדון ללוס-אנג'לס של אמריקן אירליינס, כאשר כל הכרטיס מכורטס מראש בקוד AA של אמריקן אירליינס או בצורה דומה למיאמי באמצעות אלעל או איבריה (שותפות של אמריקן אירליינס) דרך מדריד.

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "אמריקן אירליינס שמחה להציע ללקוחותיה מחירים מיוחדים לתקופת האביב ביעדים מובילים בצפון-אמריקה, וליהנות ממזג אוויר נפלא לכל סוג של פעילות: טיולים, עסקים, פנאי ועוד. כחלק מתהליך המיזוג בין אמריקן אירליינס ל-US Airways שיושלם בקרוב, נהנים נוסעי החברה ממטוסים חדישים ומודרניים, חווית שירות בטיסה מהטובות שיש, מספר יעדים ותדירויות גדול יותר ממרכזי הפעילות של החברה ומתנאים מתגמלים יותר מתמיד של מועדון המיילים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: