אא

פאר והדר: מותג היוקרה של רשת מלונות אורכידאה יוצא לדרך

מותג היוקרה החדש של רשת מלונות אורכידאה, המושק בימים אלו, מסתמן כמרענן הרשמי של הענף. ירושלים, הכנרת ויפו העתיקה יזכו בחודשים הקרובים להתהדר במבנים יוקרתיים אשר עתידים להשלים חוויה מלונאית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. יש למה לצפות

| |

בשעה שישראלים רבים מחפשים אחר חווית נופש מושלמת מעבר לים, הולך ומתבסס לו גם השנה, ענף המלונאות הישראלי כאלטרנטיבה ייעודית ומרשימה לא פחות, המציעה חופשות איכותיות ובמחירים אטרקטיביים. אחת מרשתות בתי המלון המוכיחות תופעה זו הלכה למעשה היא רשת מלונות אורכידאה, המשיקה בימים אלו מותג יוקרה חדש -  "Royal Orchid"

תחת המותג יושקו במהלך 2015-16 לא פחות משלושה מלונות חדשים במיקומי פרימיום ברחבי הארץ: בירושלים, הכנרת ויפו. הראשון שביניהם שייפתח כבר בחודשים הקרובים הוא מלון הרברט סמואל, אשר עתיד לשמש כפנינה מלונאית בעיר הבירה. המלון הממוקם בכיכר ציון, יכלול סה"כ כ- 140 חדרים, ובו תוכלו למצוא פרט למתחם ספא גדול גם בריכה מקורה וכן את מסעדת השף של יונתן רושפלד (מאסטר שף) "הרברט סמואל" הכשרה למהדרין.  

לצידו ייפתח עד סוף השנה מלון חדש גם בחוף כורסי שעל שפת הכנרת ("The Setai Sea Of Galilee"), המציג מבנים מרשימים הפרוסים על שטח של כ-100 דונם וכוללים כ-120 סוויטות עם בריכות פרטיות או "האט טאבים", בריכה מרכזית, ספא רחב היקף ומסעדת שף .

המלון השלישי שעתיד לקרום עור וגידים ממוקם בכיכר השעון ביפו ("The Setai Tel Aviv"), במבנה היסטורי מרתק של בית הקישלה זכר לתקופה העות'מאנית, על חומותיו ומבניו העתיקים והשמורים. והמלון החדש יציע כ-120 חדרי בוטיק מהודרים, וגם בו תמצאו היצע מגוון על טהרת הבריאות והספא, לרבות חמאם טורקי אותנטי, קולינריה מזרח תיכונית ושירותים עסקיים 24/7.

ברשת שחרטה על דגלה הענקת ערך מוסף לקהל האורחים, מציינים כי שלושת המלונות יתאפיינו בשורה של הצעות אטרקטיביות, כגון אינטרנט אלחוטי  חינם (WI-FI) הן בשטחים הציבוריים והן בחדרים, זוגות אופניים להשכרה, קו טלפון פתוח וחופשי לחו"ל, ואטרקציות נוספות שתפקידן להפוך את שהותכם במלון למיטבית.

מי שכבר נכלל תחת המותג היוקרתי הוא מלון הבוטיק "בית בגליל" של הרשת הממוקם בלב יער בירייה, מוקף בחורש טבעי וצופה אל נופיו הקסומים של הגליל והגולן. המלון המרוחק מספר דקות מהמושבה ראש פינה ומצפת, כולל 34 סוויטות מעוצבות לצד מתחם ספא ובריאות מפנקים.

אבי חורמרו, מנכ"ל הרשת התייחס להשקת המותג החדש וסיפר: "רשת מלונות אורכידאה היא הרשת הצומחת ביותר בישראל. פתיחת מותג היוקרה ROYAL ORCHID מהווה עבורנו רגע מכונן ביכולתנו להביא לתייר חוויה מלונאית חדשה ומרעננת".


הדמיית לובי מלון הרשת החדש בירושלים. צילום: דניאל חסון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: