אא

"מיה איטליה" המחלקה החדשה של "סאן ווייז"

הכירו את 'מיה איטליה', אחות ל'טור דה פרנס', מבית 'סאן-ווייז' לתיירות ונופש, המציעה לקהל הלקוחות חופשה חלומית על טהרת נופיה הקסומים של איטליה, מגוון חבילות נופש וטיולים בחבליה המרתקים של ארץ המגף.

|| ||

סיפורה של החברה, אשר עולה בימים אלו לכותרות הענף, טמונה במנהלת, רוית פולייזה, אשת תיירות בכל רמ"ח איבריה העוסקת בענף מזה 20 שנה, ופועלת כל כולה מאהבה אמיתית לאיטליה. רוית עבדה, טיילה, סיירה ואפילו התחתנה עם איטלקי, נתון שהעניק לה קשר ישיר ויוצא דופן עם התרבות, האטרקציות השונות וכן עם גורמי התיירות המקומיים, והיא מבטיחה: "תתכוננו למסע מופלא ליעד מרתק"

מלבד יעדי התיירות הפופולאריים והמוכרים באיטליה, כמו רומא, אגם גרדה, נאפולי והדרום, אותם משווקת החברה ברצון למעוניינים, רוית מציינת את החבלים החביבים עליה, בדגש על חבילות הנופש והטיולים, מוצרי הדגל של 'מיה איטליה', ה'נתפרים' באופן אישי לכל נוסע, משפחה או קבוצה, וכאלו שזוכים להתעניינות הולכת וגוברת מצידו של הקהל הישראלי.

 חבל פוליה : עיירות אותנטיות

חבל פוליה - החופים המרהיבים, העיירות האותנטיות, האטרקציות המקומיות האופייניות לאזור, כמו: אלברובלו, מערות קסטלנה, אוסטוני, מאטרה (שעל גבול החבל), אמנות ואדריכלות הבארוק בעיר לצ'ה.

חבל אומבריה - 'הלב הירוק של איטליה'. מסע בין מבצרים וארמונות בלב היערות והפארקים, כפרים ועיירות מימי הביניים, מקומות קדושים, הערים אסיזי ופרוג'ה.

חבל טוסקנה - מלבד הסיורים והטיולים הקלאסיים לפירנצה, סיינה ומשולש הקיאנטי, מציע החבל מגוון אפשרויות למסע קולינרי עשיר, סדנאות בישול המתחילות בשוק בבחירת מוצרי הגלם, מסעדות מקומיות ומסעדות המתהדרות בכוכבי מישלן.

חבל אמיליה רומניה -  חבל ארץ עשיר ומרתק, ממלכת הפרמזן וחומץ הבלסמי, מולדת הפרארי והמזראטי. כולל את הערים בולוניה ומודנה.

יתרונות החברה כסיטונאית תיירות מצויים, כאמור, לצד ניסיון והיכרות עם השוק המקומי, גם במגוון אפשרויות אירוח מפנקות, כגון אחוזות עתיקות, כפרי נופש משפחתיים, חוות חקלאיות, מלונות ספא, מלונות בוטיק רומנטיים וכלה בוילות פרטיות למשפחות גדולות וקבוצות סגורות.  ואם זה לא מספיק, החברה מציעה גם חבילות ייחודיות לשומרי כשרות בזכות מלונות על בסיס FB כשר למהדרין.

 רוית פולייזה

 

מנהלת המחלקה, רוית פולייזה, סיפרה ל'פספורט': "הייחודיות של 'מיה איטליה' טמונה בעצם היותנו בעלי ניסיון והיכרות מעמיקה כמעט עם כל יעד ואתר במדינה. במשך השנים קשרנו קשרים אישיים עם ספקים ובתי מלון, וכך הצלחנו להשיג את מבוקשם של לקוחותינו".

 "בזכות האהבה הגדולה למדינה הנפלאה הזו אנו מבטיחים ללקוחות מיה איטליה מסע מופלא וקסום ליעד עשיר, מרתק, יפה וטעים", מסכמת רוית בברכת Buon viaggio, חופשה מהנה.

 

  "מסע מופלא וקסום ליעד עשיר, מרתק, יפה וטעים"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: