אא

סקאל תפעיל את חנויות הדיוטי פרי בגולדן איריס

גיל חשמונאי, מנהל השיווק של מנו ספנות: "חווית הקניה בדיוטי פרי באוניה עולה על זו שבחנויות דומות, שכן לרשות הנוסע עומד זמן רב יותר, במהלך כל ההפלגה, לבחירת המוצרים והשוואת מחירים".

צילום: 123rf צילום: 123rf

חברת 'מנו ספנות' וחברת 'סקאל', הודיעו על הסכם שיתוף פעולה: 'סקאל', תפעיל 3 חנויות דיוטי פרי, באוניות הנוסעים 'גולדן איריס' החל מעונת ההפלגות שנפתחה השבוע.

לדברי חברת מנו ספנות, כחלק מההכנות לעונת ההפלגות הוכנסו מספר חידושים  בין היתר, נפתחו 3 חנויות דיוטי פרי שבהן מבחר ממוצרי חברת סקאל, החל ממבחר ענק של סיגריות, משקאות חריפים, מוצרי קוסמטיקה, חטיפים ודברי מתיקה, דרך ביגוד לגברים ונשים של מותגים מובילים כמו טימברלנד, נאוטיקה ועוד. כמו כן תשווק סקאל נעלים, כובעים, וכלה במוצרי חשמל וכול מה שניתן למצוא בחנויות ה"דיוטי פרי" שבשדות התעופה.

לדברי חיים סקאל, משנה למנכ"ל סקאל דיוטי פרי:"המחירים בחנויות סקאל באוניה יהיו נמוכים משמעותית מכל מקום אחר. כמו כן נערוך במהלך העונה מבצעים והנחות משמעותיות על מגוון המוצרים". עוד מסר סקאל: "השקענו מחשבה רבה בסידור אסתטי ונוח של המוצרים במדפי החנויות והציבו צוות מוכרים מנוסה".

 גיל חשמונאי, מציין כי: "חווית הקניה בדיוטי פרי באוניה עולה על זו שבחנויות דומות, שכן לרשות הנוסע עומד זמן רב יותר, במהלך כל ההפלגה, לבחירת המוצרים והשוואת מחירים".

 נואטיקה בגולדן איריס. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: