אא

תעודות הוקרה לעובדי רשת מלונות פתאל

670 עובדים, קיבלו תעודת הוקרה מהנהלת הרשת על 5 שנות עבודה. שמעון לוי סמנכ"ל משאבי האנוש: "רבים ממנכלי המלונות של הרשת החלו בתפקידים זוטרים ועשו דרכם מעלה, ולכן אנו משקיעים מאמצים רבים בנושא משאבי אנוש"

| |

הנהלת רשת מלונות פתאל הודיעה על חלוקת תעודות הוקרה ל 670 עובדי הרשת. את התעודות, קיבלו השבוע מהנהלת הרשת, ראובן אלקס, דוד פתאל ושמעון לוי סמנכל משאבי האנוש של הרשת בטקס אותו הנחה דן כנר. תעודת ההוקרה על 5 שנות עבודה הינה מסורת שמקיימת הרשת מזה 11 שנה. בנוסף לתעודות חולקו שעוני יד לעובדים.

שמעון לוי ציין כי: "רבים ממנכלי המלונות של הרשת החלו בתפקידים זוטרים ועשו דרכם מעלה, ולכן אנו משקיעים מאמצים רבים בנושא משאבי אנוש. ההיקף חסר התקדים של עובדים שחוגגים איתנו היום חמש שנים הוא עבורנו הוכחה להצלחת המאמצים הללו וזוהי הדרך שלנו להודות להם על תרומתם לחברה".

בין העובדים שזכו למעמד היתה גם סיגל עג'מי, אשר החלה לפני חמש שנים את עבודתה ברשת, היא החלה את דרכה המלונאית לא ברשת.. כמרכזנית במלון, ומשם טיפסה לתפקידים בכירים עד למינוייה למנכלית  מלון לאונרדו חיפה וכיום-  היא אחראית לניהולו של מלון בזל בתל אביב.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: