אא

כ-130,000 מבקרים צפויים להגיע לישראל לקראת חג הפסח וחג הפסחא

למעלה מ 20 טיסות ישירות יגיעו לאילת בעיקר מצרפת, מרוסיה ומאנגליה. במשרד התיירות מדווחים על תפוסות גבוהות של כ-80-90 אחוזים ברוב אזורי התיירות הפופולאריים בארץ, בחלק ממקומות הלינה נרשמה כבר תפוסה מלאה

| |

כ - 130,000 מבקרים צפויים להגיע לישראל לקראת חג הפסח וחג הפסחא, כך מפרסם היום משרד התיירות, כאשר לעיר לאילת צפויים להגיע בשבוע של החג כ-20 טיסות ישירות בעיקר מצרפת, מרוסיה ומאנגליה. במשרד התיירות הוסיפו כי התקבלו דיווחים על תפוסות גבוהות של כ-80-90 אחוזים ברוב אזורי התיירות הפופולאריים בארץ, כאשר בחלק ממקומות הלינה נרשמה כבר תפוסה מלאה.

במקביל, נערכים לבואם של תיירים לטקס שבת האור שיתקיים ב-11 באפריל בכנסיית הקבר בעיר העתיקה בירושלים. בשיתוף עם משרד הפנים ועיריית ירושלים, מכשיר המשרד את השטח, לאירוח של המאמינים הרבים שצפויים להגיע, בעיר העתיקה יוצבו מסכי ענק שיאפשרו צפייה נוחה למבקרים.

שר התיירות, עוזי לנדאו: "במדינת ישראל מקומות הקדושים לעמים שונים ומשרד התיירות משקיע משאבים רבים במטרה לעודד את התיירות הנכנסת בתקופות אלו. מלבד האתרים ההיסטוריים והדתיים ייהנו התיירים ממזג האוויר האביבי ומעושר תרבותי וגיאוגרפי מצפון ועד דרום. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח וקורא לכולם להיות "תיירים כחול לבן" - לנצל את ימי חול המועד ולטייל בארצנו היפה".

צילום - באדיבות משרד התיירות.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: