אא

חני סובול תהיה מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות

לראשונה אישה תשמש בתפקיד מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות. קובי קרני הביא אתמול בדקה ה- 90 לבחירה את חני סובול, סמנכ"לית הכספים של קבוצת אי.די.בי תיירות, הנחשבת למוערכת בענף התיירות

| |

ועד התאחדות סוכני הנסיעות, בראשות היו"ר קובי קרני, יודיע היום על מינויה של חני סובול לתפקיד מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות.

סובול, המשמשת בשנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של IDB תיירות, נחשבת לאשת מקצוע מוערכת ודמות מפתח בקבוצה. סובול ליוותה את הקבוצה בתהליך ההבראה לצד דוד קמיניץ, צבי יוכמן והיום לצידו של מנכ"ל הקבוצה אורי סירקיס. מינויה הצפוי של סובול שהופיעה אתמול יחד עם שאר המועמדים בפני וועד ההתאחדות מפתיע ומהווה שינוי בקו המחשבה בהתאחדות, שלראשונה מציגה לתפקיד החשוב אישה, שמגיעה מתחום הכספים.

סובול, בעלת תואר שני, הצטרפה לאי. די.בי תיירות לפני כ 4- שנים לאחר שביצעה שורה של תפקידים בתחום הכספים במספר חברות מובילות, בהן: חברת הקמעונאות בקבוצת דלק ישראל ושירותי בריאות כללית. לדברי בכירים בענף ובקבוצת IDB תיירות, מדובר באישה בעלת יכולות גבוהות וניסיון רב בענף, שהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות במגוון תפקידים ובמצבים מורכבים.

בענף מברכים על המינוי: "האישה הנכונה במקום הנכון ובזמן הנכון"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: