אא

המין החזק? אירוע נשים מיוחד יתקיים באחוזת אסיינדה

אירוע "אוצרות הגליל" המיועד לנשים בלבד ועוסק בהעצמה נשית וביצירת מרחב חברתי פורה, יתקיים בחודש יוני באחוזת אסיינדה של רשת סי הוטלס, בסמוך לכפר ורדים. מנכ"ל הרשת, אור ברקת: "כפי שאמר המשורר הצרפתי דלה מרטין - ביסודם של כל הדברים הגדולים, נמצאת אישה"

| |

רשת סי הוטלס בסימן נשי.

רשת המלונות תקיים בחודש יוני הקרוב (18-20/6) אירוע מיוחד באחוזת אסיינדה הסמוכה לכפר ורדים. הארוע אשר יאגד עשרות נשים תחת השם "אוצרות הגליל" יכלול שורה רחבה של פעילויות, הרצאות, תכנים מעשירים לצד בילוי במתקנים המפנקים של המלון. 

בין התכניות שצפויות למשתתפות הארוע ניתן לציין הרצאה בנושא סטיילינג ("איך להתלבש להצלחה ולכיף") עם הסטייליסטית ליאת אשורי, הרצאה בנושא ציונות נשית עם חנה רדו, הרצאה בנושא נומרולוגיה התפתחותית, הרצאה בנושא "נשים פורצות דרך בחלל", סדנת תנועה ומדיטציה, מופע נגינה בחליל, ארוחות כיד המלך והרשימה עוד ארוכה.

מנכ"ל רשת מלונות סי הוטלס אשר אמונה על ניהול האירוע סיפרה ל-"פספורטניוז" על תחושותיה לקראת האירוע הייחודי: "בעידן של אינספור הפקות, תכנים ומיזמים יש משהו מרענן בהפקה שנולדה ממקום אמיתי וכן לתת ביטוי וכח להעצמה נשית יחד עם הנעת נשים לעשייה. המטרה היא לצאת מסוף שבוע שכזה עם כלים ותובנות בשילוב של בילוי ופינוק במקום יוקרתי.

המניע של יפעת אור (מפיקת הארוע) לקיום הארוע איננו מסחרי אלא מגיע מתוך כוונה אמיתית לייצר קהילה נשית עסקית וחברתית. כבר כשיפעת פגשה אותי לראשונה וסיפרה לי על הרעיון, היה לי אך טבעי לקיים את כל המפגש הזה במרחב הקסום של אחוזת אסיינדה.

אין לי ספק כי האווירה הכפרית של האחוזה, המדשאות הירוקות, הספא המרגיע והאוכל המשובח ייתרמו רבות להצלחת המיזם המיוחד הזה. אני בטוחה שמפגש זה יועתק גם לורסיות נוספות. כפי שאמר המשורר הצרפתי אלפונס דלה מרטין - ביסודם של כל הדברים הגדולים, נמצאת אישה".


אחוזת אסיינדה. לקראת אירוע על טהרת המין הנשי בחודש יוני הקרוב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: