אא

"האישה הנכונה במקום הנכון ובזמן הנכון"

כך אמר דוד קמיניץ, בעבר מנכ"ל אי.די.בי תיירות וחברת דלק ישראל על מינויה של חני סובול לתפקיד מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות הבוקר, והוסיף: "אין לי ספק שתצליח בתפקידה החדש", סובול לפספורטניוז: "רואה במינוי הזדמנות ואתגר גדול, בטוחה שאזכה לשיתוף פעולה של כל הגורמים"

||בועז וקסמן: " נוביל את החברה לאתגרים חדשים"| ||בועז וקסמן: " נוביל את החברה לאתגרים חדשים"|

הידיעה על מינויה של חני סובול לתפקיד מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות הפתיעה רבים הבוקר בענף הנסיעות. אולם, מסתבר שאלו שכבר מכירים את סובול מעבודה עימה בעבר מספרים על אשת מקצוע "יסודית השמה דגש על הפרטים הקטנים ואחת שלומדת מהר ".

דוד קמיניץ, מי שהיה עד לא מכבר מנכ"ל חברת אי.די.בי תיירות, וחברת דלק ישראל, והביא את סובול לקבוצת אי. די.בי תיירות, אמר הבוקר לפספורטניוז:"היתה לי הזכות לעבוד עם חני בחברת דלק ישראל שם שימשה כסמנכ"לית הכספים של דלק קמעונאות, ומאוחר יותר באי.די. בי. תיירות, מדובר באישה שהיא מקצוענית אמיתית, בעלת לב ענק, אחת ששמה תמיד דגש על הפרטים הקטנים ממש כאילו העסק הוא שלה, אין לי ספק שתצליח בתפקידה החדש, אני חושב שהיא האישה הנכונה במקום הנכון ובזמן הנכון".

גם בועז וקסמן, יו"ר אופיר טורס, הצטרף למברכים ואמר לפספורטניוז:"אנחנו מחזקים את ההתאחדות על המינוי של חני, אני חושב שהמינוי הינו במקום, מדובר באישה מנוסה המביאה עימה הרבה שנות ניסיון במגוון תפקידים, שעומדות לפניה משימות לא פשוטות כבר בעתיד הקרוב, המינוי הינו בהחלט ניסיון מרענן לענף שחלק בלתי מבוטל ממנו מנוהל על ידי נשים בתפקידים בכירים, אני מקווה שחני שעבדה בעבר בחברת דלק, תדע להביא הרבה "דלק ואנרגיה" להתאחדות סוכני הנסיעות".


חני סובול, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות

אז מי את חני סובול ?

סובול, תושבת הרצליה, סיימה את שרותה הצבאי בקבע בדרגת סגן, היא בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת ת״א בחוג לחשבונאות וכלכלה ותואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת באר שבע. שימשה בעבר במגוון תפקידים בכירים בקופת חולים כללית וכסמנכל״ית הכספים של קבוצת דלק מנטה קמעונאות.

בארבעת השנים האחרונות שימשה כסמנכ"לית הכספים של קבוצת אי. די. בי. תיירות, תפקיד אשר כלל את ניהול מערך הכספים של החברה וכל החברות הבנות, כולל ניהול התקציבים, שכר משאבי אנוש, טיפול בנושאים משפטיים ועוד. במסגרת תפקידה בקבוצת אי. די. בי. היתה שותפה לתהליכי השינוי והארגון מחדש שעברו על הקבוצה בשנים האחרונות ועבדה לצידם של המנכ"לים - דוד קמיניץ, צבי יוכמן ובהמשך עם אורי סירקיס. סובול, היתה שותפה גם בצוותי עבודה מקצועיים שהקימה ההתאחדות לטיפול בנושאי מע״מ, חברות התעופה, יאט"א ועוד.

הבחירה בסובול לתפקיד היתה פה אחד על ידי כל חברי הועד, ואילו יו"ר ההתאחדות קובי קרני,אמר כי "הבחירה בסובול מבטיחה להתאחדות מעבר חלק ומיטבי עם פרישת המנכ"ל היוצא יוסי פתאל, וכן התפתחות לכיוונים חדשים והתמודדות על כל האתגרים העומדים בפני הענף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: