אא

אורי סירקיס: "מעטים בתעשייה שלנו צברו ידע וניסיון כמו של סובול"

מנכ"ל אי.די.בי תיירות מפרגן למינוי של מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, שמגיעה מקבוצת אי.די.בי ואומר: "מעבר לכישוריה ולניסיון האדיר שצברה בתחום התיירות, חני מביאה ערך מוסף חשוב מאד לסוכנים, ההבנה העמוקה כיצד פועלת חברת תעופה"

| |

חני סובול, המנכ"לית החדשה והנבחרת של התאחדות סוכני הנסיעות, מגיעה מקבוצת אי.די.בי תיירות.

מנכ"ל אי.די.בי תיירות, אורי סירקיס, אמר הבוקר על סובול: "חני עובדת בקבוצת אי.די.בי תיירות כ-4 שנים והתמודדה עם שורה של אתגרים, שאני מניח כי מעטים בתעשייה שלנו צברו ידע, ניסיון ומוניטין בשורה כל כך מגוונת של נושאים הקשורים בענף התיירות והנסיעות".

סירקיס הוסיף: "אני סבור שהתפקיד שהוצע לה מהווה עבורה הזדמנות לתרום ולחלוק את כישוריה וניסיונה בהיבט הציבורי ולממש את ציפיותיה בהיבט הפרטי והאישי. המעבר של חני נעשה בשיא. אי.די.בי תיירות עומדת לקראת סיום ארגון החוב הבנקאי שלה מחדש. קבוצת התיירות עומדת להציג רווח נקי השנה אחרי שנים רבות של הפסדים. ישראייר צפויה להצטייד במטוס שלישי ולדווח השנה על רווח נקי אחרי מימון ופחת. אנו נמצאים בשלהי המימוש והיישום של עוד מספר אירועים מהותיים, ואני מאמין כי חני ואני נפעל בהתאם בכדי להבטיח שנושאים אלו לא יפגעו ואיש לא יחוש בשינוי".

לשאלה האם היה מעורב במינוי של סובול משיב סירקיס: "אני יכול לענות בבטחה כי המלצתי ותמכתי. אני חושב ומאמין שהיא ראויה לקידום שכזה ושתצליח בשליחותה הציבורית. כמנהל אתה צריך לפעול ב-3 תחומים. לגדל ולקדם מנהלים, שיתפשו את מקומך ויאיישו עמדות מפתח בתעשייה שלך. אסור עלייך לעצור קידום של מנהלים תחתייך ולמנוע הזדמנויות קידום מהאנשים העובדים אתך בצוות".

אורי, מה לדעתך הערך המוסף שחני מביאה אתה לציבור סוכני הנסיעות?


"מעבר לכישוריה ולניסיון האדיר שצברה בארבע שנותיה בתחום התיירות, חני מביאה ערך מוסף חשוב מאד לסוכנים. ההבנה העמוקה כיצד פועלת חברת תעופה, מה משמעות תכנית הצטיידות, מהן האיומים בסביבה העסקית התעופתית והתיירותית, ומה האתגרים העומדים במכירה של מוצרים מתכלים בצד היצרן. בעולם עסקים מודרני ספקי המוצרים, ספקי הטכנולוגיה, צינורות ההפצה והסוכנים עובדים בשיתוף פעולה להשגה משותפת של יעדי רווחיות והמשכיות לאורך זמן. חני לטעמי לא רק תייצג בצורה הטובה ביותר את סוכן הנסיעות, היא גם תדע להצביע על כשלים והזדמנויות בקרב יצרני המוצרים שיאפשרו לשני הצדדים לעבוד בשיתוף פעולה ולייצר מצב של WIN WIN SITUATION .

העובדה שקובי קרני בחר להמליץ על מועמדת עם רקע כספי חזק רומזת משהו לדעתך ?

"קובי קרני בחר להמליץ על המועמדת הטובה ביותר נקודה. לניהול הכספי יהיו יתרונות ללא ספק בליווי מהלכים של מיזוגים ורכישות שילוו את סוכני הנסיעות בצורה מאד משמעותית בשנתיים הבאות.
אנו הובלנו מהלך אמיץ במיזוג של דיזנהאוז עם בי.טי.סי, יהיו ודאי מהלכים נוספים. הסוכנים חייבים יהיו להגדיל את התפוקה לעובד. בעולם תחרותי בו הרווחיות הגולמית נשחקת בשל העובדה שהשוק הולך ומשתכלל הפתרון היחיד כמעט הוא הגדלת תפוקות ואת אלו ניתן להשיג במנות גדושות בעיקר באמצעות מיזוגים ורכישות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: