אא

הכינו את המזוודות: 10 אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית בברלין

פארקים מוריקים רחבי ידיים, מוזיאונים, לגולנד לקטנים, עולם המרצדס לחובבי המכוניות, אקווריום, פארק מים טרופי בפרוורים, תצפיות נוף מרהיבות, פארק קולנוע, שיט מפנק ואינסוף של קניות, ברלין מפתיעה כל פעם מחדש. חופשה נעימה ....

||ברלין ||ברלין

רגע לפני שאתם מתכננים את החופשה הקרובה שלכם, ריכזנו עבורכם 10 אטרקציות מומלצות לכל המשפחה ועם הילדים כמובן, לחופשה מומלצת בברלין התוססת.

מלבד אתריה ההיסטוריים של ברלין, לעיר המתפתחת בצעדי ענק בשנים האחרונות, יש המון מה להציע גם למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. פארקים מוריקים רחבי ידיים, מוזיאונים מעניינים, לגולנד לקטנים, עולם המרצדס לחובבי המכוניות, אקווריום, פארק מים טרופי בפרוורים, תצפיות נוף מרהיבות, פארק קולנוע, שיט מפנק על הנהר ואינסוף קניות מחכים למבקרים בברלין האנרגטית והמפתיעה כל פעם מחדש.

עולם המים AquaDom & SEA LIFE Berlin
מתחם המוקדש לביקור בעולם המרשים של האוקיינוס ומאפשר צפייה במגוון גדול של בעלי חיים ימיים, מישושם והשתתפות בהאכלתם . שימו לב כי באותו כרטיס ניתן לעלות גם במעלית שקופה הממוקמת בתוך אקווריום ענק בלובי של מלון פארק אין.
כתובת עולם המים: Spandauer Straße 3, 10178 Berlin
מלון פארק אין: Alexanderplatz 7, D-10178, Berlin
אתר: www.visitsealife.com/berlin

גן החיות של ברלין Zoologischer Garten
גן חיות עצום הממוקם בקצה פארק טירגארטן ומאכלס מעל 16,000 חיות ממאות זנים כולל חיות טרף וחיות ליליות. הגן נמצא ליד האקווריום של ברלין וניתן לקנות כרטיס משולב עבור שתי האטרקציות.
כתובת: Berlin Hardenbergplatz 8, 10787
אתר: www.zoo-berlin.de

מגדל הטלויזיה TV Turm Alexanderplatz Gastronomiegesellschaft mbH
מגדל הטלוויזיה המתנשא לגובה של מעל 200 מ' מושך אליו המוני תיירים מידי שנה ומאפשר תצפית של 360 מעלות על האטרקציות של העיר. המעוניינים להגיע לכאן בתאריך ובשעה מסוימים מתבקשים לעשות הזמנה מראש באינטרנט.
כתובת: Panoramastraße 1A, Berlin
אתר: tv-turm.de

לגולנד - LEGOLAND® Discovery Centre
פארק לגולנד הממוקם במרכז סוני מתחת לכיכר פוטסדאם מציע לצעירים שבחבורה מגוון פעילויות יצירתיות ומהנות בלגו כולל צפיה בסרט 4 מימד, סיור במינילנד המציג באמצעות דגמי לגו את האתרים המפורסמים בברלין, ביקור בטירת הדרקון ובבית חרושת לאבני לגו. קחו בחשבון שהמקום מתאים בעיקר לגילאי 10-3.
כתובת: 10785 Tiergarten, Berlin , Potsdamer Straße 4
אתר: www.legolanddiscoverycentre.de/berlin


המוזיאון הגרמני לטכנולוגיה Deutsches Technikmuseum
מוזיאון מדע המציג את ההיסטוריה וההתפתחות של הטכנולוגיה וכולל הפעלות אינטראקטיביות לילדים. 14 התערוכות במקום מציגות את התפתחות קטרים ומטוסים, מזוודות ותכשיטים, מחשבים, מכשירי רדיו, מצלמות, מנועי קיטור ועוד.
כתובת: D-10963 Berlin-Kreuzberg Trebbiner Straße 9,
אתר: www.sdtb.de

מוזיאון הטבע Naturkundemuseum
מוזיאון טבע גדול הכולל למעלה מ-30 מליון פריטים ומפורסם בזכות שלד הדינוזאור הענק המוצג בו. במוזיאון אוספים של פוחלצים, מינרלים ומאובנים ותערוכות בנושאי אבולוציה, קוסמוס ומערכת השמש, כדור הארץ ועוד.
כתובת: Invalidenstraße 43, 10115 Berlin
אתר: www.naturkundemuseum-berlin.de

FEZ-Berlin
מרכז המציע מגוון פעילויות פנאי ותרבות למשפחות עם ילדים. המקום כולל אזור מקורה ופארק ענק עם אגם, בריכת שחיה, מסלולי אופניים, מרכז ספורט, בית קולנוע, מוזיאון לילדים אינטראקטיבי, מודל של תחנת חלל, סטודיו לאמנות ומגרשי משחקים.
כתובת: 12459 Berlin Straße zum FEZ 2
אתר: www.fez-berlin.de

פארק האיים הטרופיים - Tropical Islands
במידה ותחושו צורך לשנות אווירה ולהיזרק על חוף ים תוכלו להרחיק כ-60 ק"מ מזרחית לברלין לכיוון פארק האיים הטרופיים. הפארק הממוקם בתוך האנגר עצום מימדים הוא למעשה כפר נופש בלינזי מקורה הכולל יער גשם, חוף ים מלאכותי, בריכות שחיה, מגלשות מים, מועדון ילדים, מיני גולף, סאונות, לגונות, כדור פורח, מסעדות ומופעי ערב. המעוניינים יוכלו לקנות חבילה הכוללת גם שינה על כסאות הנוח הפרוסים על החוף.
כתובת: Tropical-Islands-Allee 1, Krausnick
אתר: www.tropical-islands.de

פארק הקולנוע בּאבֵּלסברג – Filmpark Babelsberg
פארק קולנועי הממוקם בפוצדאם ומהווה אטרקציה מהנה עבור משפחות. ניתן לשוט סביב הפארק בסירה קטנה, לצפות במופעי פעלולים , בסרטי 4 מימד ובצילומי סדרות, להשתולל בפארק ילדים ולשחק במשחקים אינטראקטיביים, לטייל ברחובות בסגנונות שונים וליהנות מסימולאטורים ומאטרקציות בעלות אפקטים מיוחדים .
כתובת: Potsdam-Babelsberg , Großbeerenstraße 200
אתר: www.filmpark-babelsberg.de

עולם המרצדס Mercedes Welt
חובבי המכוניות למיניהם, מבוגרים וילדים כאחד ייהנו לבקר בעולם המרצדס הכולל תצוגות של דגמים ישנים וחדשים, סימולטורים, בית ספר לנהיגה לילדים, אפשרות ישיבה במכונית המרוץ פורמולה 1 וביקור במוזיאון. מתאים לבילוי של חצי יום.
כתובת: Salzufer 1, Berlin
אתר: www.mercedes-benz-berlin.de

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: