אא

אירוח מעולם אחר

התחרות בין בתי מלון עסקיים מובילה לתנאי אכסון יוצאי דופן ושירות מפנק במיוחד. להלן כמה בתי מלון המציעים לאורחיהם מעל ומעבר

| |


פסנתרן פרטי – מלון גורינג, לונדון 
המלון המפואר שוכן ליד מלון בקינגהאם בלונדון, ואולי התפרסם בזכות קייט מידלטון, שבילתה כאן את הלילה האחרון לפני החתונה המלכותית. אורחים הרוצים לחוש טעם מלכותי יכולים להזמין את הסוויטה המלכותית. כאן, בלא תוספת תשלום, המלון מארגן, עפ"י בקשה, כמובן, פסנתרן פרטי, שינגן לאורחים בפסנתר הכנף הגדול שבסוויטה. האורחים בסוויטה ייהנו גם מכלי כתיבה, חלוקים ונעלי בית אישיים וכן ממגוון שוקולדים בייצור ידני מיוחד.

מלתחה זמנית – מלון רומא, ברלין
שכחת את השמלה השחורה שלך? אין בעיה. מלון רומא בברלין מציע לך את שמלותיו של המעצב שומאכר ללא תוספת מחיר, אם זו שמלת ערב או שמלה לקוקטייל. חנות המעצב שומאכר סמוכה למלון, המארגן גם מסע קניות פרטי בחנות.

חלוקים עם שם רקום – מלון ריץ, מדריד
לעתים דברים פשוטים עשויים לספק לאורח תחושת יוקרה ומותרות. למשל, אחרי טיסה ארוכה, לפני הגיעך למלון ריץ במדריד, הצוות יניח בחדרך חלוק רחצה עליו רקום שמך. וכמובן, אין זה חלוק מגבת רגיל, אלא חלוק קטיפה מפואר עטוי בסרט אדום.

אמבט הבועות האולטימטיבי – מלון איל  סלוויאטינו, פירנצה
אחרי יום עמוס בפגישות עבודה, מה מרגיע יותר מאמבט בועות? אחד מסודות השירות הייחודי של מלון איל  סלוויאטינו שבפירנצה הוא אמבט בועות של פרוסקו ושמפניה. האמבט הייחודי פופולארי מאד בקרב אנשי העסקים המתארחים כאן, ולא רק לצורך הרגעה, אלא גם לציון סגירת עיסקה חשובה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: