אא

חופי אכדיה יקבלו את תו התקן 'הדגל הכחול'

לראשונה יקבלו החופים את תו התקן הבינלאומי המעיד על מצוינות ואיכות החופים

| |

לראשונה, יקבלו חופי הרחצה: אכדיה צפון ואכדיה מרכז, את 'הדגל הכחול', מרינת הרצליה תקבל זו השנה השלישית ברציפות את 'הדגל הכחול'. את תו התקן יקבלו בטקס חגיגי, שייערך השבוע באשדוד (יום ג').

שני החופים: אכדיה צפון ומרכז מקבלים השנה את 'הדגל הכחול' לאור עמידה בסטנדרטים גבוהים בארבע קטגוריות: איכות המים, ניהול סביבתי, תכנית שנתית לחינוך סביבתי ובטיחות.

'הדגל הכחול' ניתן מטעם הארגון הבינלאומי: Foundation of Environmental Education. מושב הארגון בדנמרק, והוא מקדם פיתוח בר קיימא של חופים ומרינות. הארגון מיוצג בישראל ע"י עמותת EcoOcean, הפועלת להעלאת המודעות של סביבה ימית בריאה ושוקקת חיים. תו התקן הבינלאומי חשוב ומוערך בעולם, שמעיד על איכות החופים או המרינות, בהם הוא מתנוסס, ועל עמידה בקריטריונים בינלאומיים מתקדמים בתחומי: איכות המים, הבטיחות, התברואה והחינוך הסביבתי. 

עד כה הוענק ה'דגל כחול' לחופים ולמרינות ב- 46 מדינות, בעיקר באירופה, אבל גם בניו זילנד, בברזיל, בקנדה ועוד. 'הדגל הכחול' מוענק לתקופה של שנה בלבד, כאשר בדיקות תכופות ייערכו  לאורך השנה.

אמוץ דגני, מנכ"ל ארגון אקואושן, המרכזת את תוכנית "הדגל הכחול" בישראל: "ברכות לעיר הרצליה. זו השנה השלישית שבה מרינה הרצליה זוכה להניף את 'הדגל הכחול', ומשמח שגם שני החופים עומדים במדדי האיכות שלנו. זאת בשורה לתושבי העיר ולנאמני הסביבה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: