אא

הממונה על ההגבלים העסקיים אישר את עסקת דיזנהאוז –בי.טי.סי

הוסר המכשול העיקרי על ביצוע עסקת הענק של ענף התיירות. כעת הצדדים יוכלו להאיץ ולסגור את שאר פרטי העסקה למכירת דיזנהאוז לבי.טי.סי, תמורת כ-12 מיליון דולר. אורי סירקיס: "אישור זה מצביע על העובדה כי גם הממונה סבור כי ענפי התעופה והתיירות זקוקים היום למיזוגים ורכישות במטרה לייצב ולשפר את כושר התחרות שלהם"

|| ||

המכשול הגדול ביותר בדרך לסגירה הסופית של עסקת מכירת דיזנהאוז לחברת בי.טי.סי של עופר חודורוב הוסר, לאחר שהממונה על ההגבלים העסקיים אישר את ביצוע העסקה.

כעת הצדדים יוכלו להאיץ את שאר הנושאים הקשורים בסגירת העסקה, כאשר לא נראה מכשול נוסף שימנע את ביצועה.

בשבועות האחרונים עסקו בבי.טי.סי, באמצעות משרד רו"ח, בבדיקת נאותות ונושאים נוספים שקשורים לדיזנהאוז, אשר יקבעו סופית את מחיר העסקה, העומדת סביב ה-12 מיליון דולרים.

הערכה כעת היא כי עד תחילת יוני תעבור השליטה בדיזנהאוז לידיו של עופר חודורוב.

כאשר נסגרה העסקה בין הצדדים אמר חודורוב כי: "החלטתי לבצע מהלך אסטרטגי לרכישה ולמיזוג של גוף תיירות גדול, על מנת לייצר תאגיד תיירות גדול אשר ימשיך להוביל את הענף ויהיה מסוגל להתמודד עם השינויים הגלובליים והמקומיים בענף התיירות. אחרי בחינה של מצב החברות בשוק הישראלי, מצאתי כי דיזנהאוז היא החברה המתאימה למהלך הזה".

אורי סירקיס, מנכ"ל אי די בי תיירות מסר כי "האישור של הממונה על ההגבלים העסקיים התקבל ללא תנאי. הוא היה צפוי. אישור זה מצביע על העובדה כי גם הממונה סבור כי ענפי התעופה והתיירות זקוקים היום למיזוגים ורכישות במטרה לייצב ולשפר את כושר התחרות שלהם. פתיחת השמים לתחרות והתמורות הטכנולוגיות בענף התיירות הביאו לכאן שורה של ספקים ושחקנים גלובאלים. על החברות הישראליות להבין כי יש להניח את האגו בצד ולפעול ליצירת מערכות שירות ומכירה חדשות וחדישות שיוכלו לתת שירותים ללקוחות העסקיים. שירותים אלו מצריכים אימוץ סטנדרטים ההולכים וגוברים בצד השירות ובאתגרים המורכבים בצד הירידה הנחוצה בהוצאות התפעול".

בהתייחס לשאלה האם כעת, משאושר המיזוג על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים נסללה הדרך למיזוג אפשרי של ישראיר עם אל על השיב סירקיס: "מיזוג של ישראיר, שתייצר השנה רווח נקי לבעלי מניותיה ותמכור למעלה ממליון לינות בחו"ל, הינו צעד נדרש בעולם של מגה שחקנים. ברם, אני בדיעה כי יש לעשות הכל בכדי למצות המהלך העסקי בדיזנהאוז ורק לאחר מכן לבחון אפשרויות שונות בענף, בארץ או בחו"ל".


כתבות נוספות בנושא:
"אין לנו כוונה לוותר על אף אחד מהעובדים המצויינים של דיזנהאוז"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: