אא

רשת טמרס משתדרגת: אתר מובייל חדש

החברה משיקה אתר מובייל חדש, המותאם לכל סוגי המכשירים. ענת סטריק- דהאן, סמנכ"ל השיווק והמסחר של החברה: "גירסת המובייל החדשה שפותחה ע"י חברת סימפלקס מאפשרת לגולשים לקבל את מלוא המידע אודות המבצעים השונים ובפעולה פשוטה ומהירה לבצע הזמנה אונליין"

| |

רשת מלונות טמרס, הודיעה על השקת אתר מובייל חדש, המותאם לכל סוגי הטלפונים הסלולאריים שפותח על ידי חברת סימפלקס. האתר החדש בגרסת המובייל שלו, מכיל את כל האינפורמציה באשר לבתי המלון של רשת טמרס ואת המידע השוטף והעדכני באשר למבצעים בבתי המלון השונים. כמו כן האתר החדש מציג את חוות דעת הגולשים אשר ביקרו במלונות רשת טמרס. 

לדברי החברה, אתר המובייל החדש, מותאם לאלגוריתם החדש של גוגל שנכנס לתוקפו במהלך חודש אפריל והוא מותאם למהירות שיא על מנת להקל על הגולשים בטלפונים הניידים ולשיפור חוויית הגלישה באתר החדש. באתר החדש ניתן יהיה להתעדכן במבצעים השונים והוא יקצר למשתמשים את תהליך ההזמנה תוך הבלטת המידע החשוב והרלוונטי עבור הזמנתם.

ענת סטריק- דהאן: "בעקבות סקר שערכנו גילינו כי קיימת נטייה גוברת ומתמדת  לבצע הזמנת חופשות  דרך הסמרטפון .גירסת המובייל החדשה שפותחה ע"י חברת סימפלקס מאפשרת לגולשים לקבל את מלוא המידע אודות המבצעים השונים ובפעולה פשוטה ומהירה לבצע הזמנה אונליין. זהו  נדבך נוסף בחדשנות ובשירות עליהם עמלה רשת טמרס במטרה להציע ללקוחותינו מגוון שירותים בנוחות מירבית ובחוויה מיוחדת 24/7".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: