אא

05/05 בגיליון המודפס של פספורט - "קפריסין לוהטת"

טיולי אופניים, אתרי צלילה, מרכז קניות חדש בלימסול, סיורי יין מיוחדים, אטרקציות למשפחות וילדים, מופעי תרבות, פסטיבלים וביקור מיוחד בפאפוס השוקקת חיים אליה ניתן להגיע השנה בטיסות ישירות מחיפה ונתב"ג, שלישי הבא - פספורט ולשכת תיירות קפריסין במוסף מיוחד ומעודכן יהיה מעניין !

||| |||

מקפריסין באהבה.

גיליון המודפס הקרוב של פספורט היוצא לאור ביום שלישי 05/05 יתמקד באי השכן קפריסין.

מוסף ענק וייחודי על קפריסין ובו על כל הנעשה במדינה השכנה והסימפטית שגם השנה מושכת עשרות אלפי תיירים מישראל, והשנה בעקבות הפעלת הטיסות הישירות לעיר הנמל פאפוס על ידי הסיטונאים המובילים וחברת ארקיע, צפויה נהירה גדולה עוד יותר.

במוסף המיוחד שיצא לאור השנה בשיתוף לשכת התיירות של קפריסין תוכלו לקרוא על כל החידושים לקראת עונת הנסיעות הקרובה - מגוון חוויית הצלילה המיוחדות העומדות בפני חובבי הצלילה שבינכם בכל רחבי האי והשנה בעיר הנמל פאפוס, לרנקה, איה נאפה ולימסול. על מרכז הקניות החדש בלימסול, על מגוון מסלולי הרכיבה על אופניים, מרכזי הקניות החדשים שבלימסול ועיר הנמל פאפוס, אטרקציות למשפחות, פארקי המים שבאי, מגוון ארועי התרבות הצפויים בשנת 2015, המלצות למסעדות חדשות, חיי הלילה וביקור מעניין בעיר הנמל פאפוס, אליה ניתן להגיע השנה ישירות מישראל במגוון חבילות, על ידי הסיטונאים המובילים בישראל וחברת ארקיע- יהיה מעניין. 

המעונניינים לקחת חלק במוסף - [email protected]  או בטלפון 03-5259093.

 

 

 

 

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: