אא

רשת מלונות דן מתחדשת במערך המחשוב

רשת המלונות בחרה את החברה שתספק את תוכנת הליבה המלונאית, כחלק מפרוייקט של החלפת כל תשתיות המחשוב והתקשורת

| |

רשת מלונות דן  הודיעה  על החלפת כל תשתיות המחשוב והתקשורת בחברה.

הרשת בחרה בחברת סילברבייט כספק תוכנת הליבה המלונאית לאחר שנים רבות של עבודה על המערכת הקיימת. המערכת של חברת סילברבייט נבדקה על ידי הרשת במהלך מספר חודשים ולדברי הרשת, הגיעה למסקנה שהיא מעניקה מספר יתרונות: יכולות של פונקציונליות מגוונת, ידידותיות למשתמש, פתרון אינטגרלי ומודל שירות מחויב. המערכת החדשה תוטמע בכל מלונות דן, במרכז ההזמנות ובהנהלת הרשת. פרויקט ההחלפה יחל במהלך חודש מאי 2015.

מערכת מלונאית הינה מערכת לניהול כולל של משאבי הארגון המלונאי ומבוססת על מאגר נתונים מרכזי אחד והיא כוללת מערכת תפעולית ומערכות ניהוליות.

 יוסי גבאי, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע ברשת מלונות דן: "רשת מלונות דן משקיעה בשנתיים האחרונות משאבים רבים מאד בבניה של יכולות טכנולוגיות מחשוביות מתקדמות, מתוך ראיה והבנה של השינויים המתרחשים בעולם".

 

 

בתמונה (מימין לשמאל):יעל למדן, מנהל מכירות סילברבייט, נח גרינוולד, משנה למנכ"ל לכספים מלונות דן, עינב כהן, מנכ"ל סילברבייט, רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן, שיר מוסקונה, מנהלת הכספים של סילברבייט, אבי מוסקונה, הבעלים של סילברבייט, יוסי גבאי, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע במלונות דן ונעם זייף מנהל מחלקת לקוחות ויישומים במלונות דן.צילום: מלונות דן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: