אא

כנס TED עם כרמל תיירות

החברה ערכה כנסים מקצועיים, בהשראת כנס TED העולמי, לסוכני נסיעות באזור תל-אביב, ירושלים וחיפה

||יגאל אבני. צילום: רונן מחלב ||יגאל אבני. צילום: רונן מחלב
כרמל תיירות ערכה כנסים בהשראת כנס TED, עבור סוכני הנסיעות ברחבי הארץ: ב"קריפטאון" (הכפר הירוק) לסוכני אזור המרכז והשרון, במלון אייל סמארט הוטל, בירושלים ובמלון לאונרדו בחיפה.

בתחילת הכנס הוקרן סרטון TED מקורי, שתוכנו, מתן מענה ללקוח על פי צרכיו, קושר לחזון החברה, על-ידי יגאל אבני, המנכ"ל. לכל מרצה הוקצו 18 או 9 דקות בדיוק, שתוזמנו בשעון עצר והוקרנו ע"ג מסך טלוויזיה. יגאל אבני, פתח עם 18 דקות הרצאה מקיפה לגבי פעילות כרמל ומגוון מוצריה, ולאחריו עלו חלק ממנהלי מחלקות החברה להרחבה.

הסוכנים נהנו מארוחת בוקר מפנקת ועשירה, לצד הרצאות, במקביל נערכה הגרלה של כרטיס טיסה לנפולי באיטליה בין הנוכחים. הזוכים הם: איריס אילי ממשרד עלית טורס ברמת גן, מיטל טג'טרו, ממשרד אורטל בירושלים, ומנחם שטיינברג מארמון טורס בחיפה, ובנוסף, כל סוכן קיבל דיסק און קי בו הוטמעה החוברת הדיגיטלית של החברה בליווי עלון מוצרים.

יגאל אבני, מנכ"ל כרמל שרותי תיירות, ציין כי "הכנסים הוכתרו בהצלחה מבחינתנו ואפשרו לנו לחשוף בפני קהל הסוכנים את הקשת הרחבה של מוצרי החברה". אבני הוסיף וציין: "שמחנו לראות את היענות הסוכנים ולנצל במה זו הן להודות לסוכנים על שיתוף הפעולה והן להציג בפניהם את הצוות שעומד לשירותם במחלקות המגוונות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: