אא

לאונרדו דה וינצי מתארח בפתאל

מלונות לאונרדו בירושלים, מארחות את תערוכות המחווה ללאונרדו דה וינצ'י, לציון 496 שנה למותו ולמען ילדי כפר נהר הירדן

| |

יותר מ-70 אמנים מובילים בישראל נרתמו למען ילדי כפר נהר הירדן ומשתתפים בתערוכה שמהווה מחווה לאיש האשכולות לאונרדו דה וינצ'י.

התערוכה 'לאונרדו דה וינצ'י' מתקיימת ביוזמתם של האוצרים דורון פולק ודוד טמרין. דוד פתאל תרם את 2 מלונות לאונרדו בירושלים לארח את התערוכה הייחודית. התערוכה פתוחה ונגישה לציבור הרחב לבוא ולהתרשם מהיצירות התלויות בשטחים הציבוריים של המלונות.

לערב הפתיחה שהתקיים במלון לאונרדו פלאזה ירושלים הגיעו האמנים וביניהם גם חיים טופול שתרם ציור שלו לתערוכה וסיפר על פעילותו למען הילדים. בין האמנים שמציגים בתערוכה: דני קרוון, מנשה קדישמן, בברלי ברקת ( אשתו של ניר ברקת), חיים טופול, זוהי סבר, קרן גילרמן, פיני סילוק, בני אפרת ועוד'.

העבודות יוצגו בשני בתי המלון של מותג לאונרדו בירושלים בחודש הקרוב ויועמדו למכירה. בהנהלת הרשת מקווים כי תיירים שיבקרו במלונות מהארץ ומישראל ירכשו את העבודות והכסף ייתרם לטובת פרויקט " כפר נהר הירדן" אשר מסייע לילדים בעלי מוגבלויות ושטופול הוא בין מלוויו.

רשימת האמנים שמציגים בתערוכה כוללת גם את יצירותיהם של דני קרוון, מנשה קדישמן, אריה ברקוביץ', פיני סילון, זואי סבר,בני אפרת וכדומה.

 בני אפרת וחיים טופול על רקע יצירתו של אפרת. צילום:ראובן בן חיים

  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: