אא

הממונה על ההגבלים העסקיים האריך את האישור שניתן לישרוטל להפעיל את מלון הנסיכה

בעקבות פניית כונס הנכסים של המלון לממונה על ההגבלים העסקיים ניתן לרשת אישור המשך הפעלת המלון עד 15/10/15, בכפוף לכך שהסכם הניהול יהיה להנחת דעתו של הממונה והכונס יתחייב לא לנהל מו"מ ולא להתקשר בהסכם למכירת המלון לרשת ישרוטל או לרשת פתאל או לכל אדם הקשור בהן

Shutterstock Shutterstock

אתמול מינה בית המשפט המחוזי בב"ש את עו"ד ד"ר ליפא מאיר לכונס נכסים זמני של מלון הנסיכה באילת לבקשת בנק הפועלים, לו חייבת בעלת המלון לקסן ישראל כ-190 מיליון שקלים, והיום החברה מדווחת כי כבר ניתן אישור של הממונה על ההגבלים העסקיים המאפשר לרשת מלונות ישרוטל להמשיך לנהל את המלון באופן זמני.

הממונה, כזכור, אסר על ישרוטל לנהל את המלון בגלל מספר החדרים שהיא מחזיקה באילת, ואישר לה להמשיך בניהול רק עד יום 12.5, קרי יום שלישי הקרוב, והרשת כבר נערכה ליציאה מהמלון.

לבקשת כונס הנכסים הממונה אישר כי יהיה נכון לשקול בחיוב שלא לנקוט צעדי אכיפה כנגד החברה והצדדים האחרים עד 15/10/15 בגין המשך ניהול המלון על ידי החברה, בכפוף לכך שהסכם הניהול יהיה להנחת דעתו של הממונה.

בחברה מציינים כי מתנהל מו"מ על המשך הסכם הניהול של המלון במתכונת דומה לזו הנוכחית.

עם זאת הממונה התנה את הסכמתו בכך שהכונס יתחייב לא לנהל מו"מ ולא להתקשר בהסכם למכירת המלון לרשת ישרוטל או לרשת פתאל או לכל אדם הקשור בהן.

מנכ"ל חברת מלונות ישרוטל, ליאור רביב: "מתוך ראיית טובתם של כ-400 עובדי מלון ישרוטל הנסיכה, של עשרות נותני שירותים חיצוניים למלון המתפרנסים ממנו, ושל אורחיו הנאמנים של המלון, חברת מלונות ישרוטל תקיים עם כונס הנכסים מו"מ על המשך הסכם הניהול של המלון במתכונתו הנוכחית עד ל-15 באוקטובר 2015. ככל שהדבר תלוי בנו, המלון ימשיך לפעול כפי שפעל עד היום, ברמת השרות והאיכות הגבוה ביותר כפי שמקובל בכל מלונות ישרוטל. אנו נשמח להמשיך ולארח במלון את האורחים שנהנים משרותיו הייחודים של המלון וכן את האורחים המגיעים בקבוצות ולכנסים מקצועיים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: