אא

משרד התיירות יארח את הכנס השנתי של החטיבה האירופית של ארגון התיירות העולמי (UNWTO)

מנכ"ל משרד התיירות: "קיום הכנס בישראל הוא הבעת אמון של האירופאים בתיירות לכאן. הישיבה השנתית האחרונה של החטיבה בישראל נערכה לפני 19 שנה, אני מקווה שהכנס הזה הוא סימן לקיץ בו יגיעו המוני תיירים לישראל מאירופה שיביאו לפריחה בתעשיית התיירות"

| |

משרד התיירות יארח את הכנס, שיתקיים ב-11-14 במאי 2015.

בכנס ישתתפו בכירים ודיפלומטים מתחום התיירות מהמדינות החברות בחטיבה האירופית של ארגון התיירות העולמי. בין המשתתפים: שר התיירות של פורטוגל, שר הכלכלה המסחר והתיירות של רומניה, שר הכלכלה של מקדוניה, סגנית שר המסחר והתיירות של סרביה, סגנית שר הכלכלה וראש מנהל התיירות של ליטא וסגן שר התיירות והספורט של בלרוס. תדמיתה של ישראל כמדינת סטארט-אפ הובילה לבחירת נושא הכנס שיתמקד בחדשנות טכנולוגית בתיירות.

היוזמה לארח את הכנס נולדה בעקבות מפגש שר התיירות, עוזי לנדאו ומנכ"ל משרדו, אמיר הלוי, עם מזכ"ל UNWTO, ד"ר טאלב ריפעי, במסגרת יריד התיירות WTM בלונדון לפני כשנה וחצי.

במפגש, שייערך כאמור בשבוע הבא במלון "דן כרמל" בחיפה יתקיימו שני אירועים מרכזיים: ישיבה שנתית של חברי החטיבה האירופית שתכלול סקירות אודות מגמות בתיירות העולמית בשנה החולפת, תכניות העבודה ודיון בסוגיות תיירות מרכזיות. במסגרת שהייתם בישראל, יערוך משרד התיירות סיורים מיוחדים עבור משתתפי הכנס בחיפה, תל אביב, עכו וירושלים. בסיורים יוצגו בפניהם פרויקטים המשקפים את ההשקעה של משרד התיירות בהקמה, שיקום ושיפוץ תשתיות תיירותיות. בין היתר יחשפו האורחים לפרויקט שיפוץ ושיקום העיר העתיקה בעכו בסכום של למעלה מ-100 מיליון ש"ח הכולל את אולמות האבירים, לרבות פיתוח תוכן של סיורים אור-קוליים מלווים בהולוגרמות על גבי קירות האולמות, מרוץ סוסים, פסטיבל אופרה, שיקום השוק הלבן ועוד. סמינר מקצועי בינלאומי בנושא "Mobile Technologies for Improving the Tourism Experience", טכנולוגיות לטלפונים ניידים להעשרת חוויית התייר.

הסמינר יועבר על ידי מומחים בינלאומיים בתחום הסלולר במטרה לחשוף את המשתתפים לפוטנציאל העסקי שבשימוש בטכנולוגיה מתקדמת בתחום התיירות וכן לשפר את המוצר התיירותי ולחברו למגמות הטכנולוגיות העדכניות.

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות: "קיום הכנס בישראל הוא הבעת אמון של האירופאים בתיירות לכאן. הישיבה השנתית האחרונה של החטיבה בישראל נערכה לפני 19 שנה, מאז שוק התיירות השתנה והתיירות בארץ התפתחה. יש להם הרבה דברים חדשים לראות – הפיתוח התיירותי בחיפה, התרבות בירושלים, האווירה התל אביבית וכמובן - עכו העתיקה בה שיפצנו לאחרונה את אולמות האבירים והשוק הלבן. אני מקווה שהכנס הזה הוא סימן לקיץ בו יגיעו המוני תיירים לישראל מאירופה שיביאו לפריחה בתעשיית התיירות וחזרה לשיאי כניסות תיירים".

ארגון התיירות העולמי, UNWTO, הוא הסוכנות המקצועית של האו"ם לקידום תיירות. הארגון מאגד 156 מדינות, 6 טריטוריות ו-400 חברים נלווים מהסקטור הפרטי. כלל חברי הארגון מחולקים ל-6 חטיבות אזוריות על בסיס גיאוגרפי. ישראל חברה בארגון ומשויכת לחטיבה האירופית החל מ-1975. כיום חברות בחטיבה האירופית 43 מדינות מאירופה ואירו-אסיה, 2 טריטוריות (פלנדריה ומדירה) ומדינת הוותיקן (כמשקיפה).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: