אא

דלתא איירליינס ומעצב האופנה זאק פוסן משתפים פעולה

מטרת השיתוף: עיצוב מדים חדשים לדלתא איירליינס. את דגמיו של פוסן לובשות מישל אובמה, אומה תורמן, גווינת' פאלטרו ועוד

| |

דלתא איירליינס ומעצב האופנה הניו יורקי, זאק פוסן, הכריזו על שיתוף פעולה, שמטרתו עיצוב מדים חדשים לדלתא והבאת האופנה הגבוהה והפונקציונליות למסלול המראה אחר. במהלך השותפות יעצב פוסן קולקציית מדים לדיילי דלתא וסוכני שירות הלקוחות של החברה בשדה התעופה, תוך ייעוץ לפרויקט המדים של עובדי הקרקע ועובדי המטען של החברה ועוד.

עיצוביו של פוסן אהובים החל מהבית הלבן ועד לשטיח האדום בהוליווד, כאשר לובשות אותן נשים מובילות, דוגמת: מישל אובמה, אומה תורמן, גווינת' פאלטרו ועוד. זאק אף משמש כשופט ב'פרויקט מסלול' הטלוויזיוני עם היידי קלום.

טים מייפס, סגן נשיא לשיווק בדלתא."עם הכישרון והמומחיות של זאק, ובשיתוף אנשי דלתא ברחבי העולם, אנו מצפים ליצירת קולקציה חדשה נטולת זמן, אופנתית ופונקציונלית, אשר תמשיך להוות מקור גאווה וסמל של המותג שלנו עבור 170 מיליון הלקוחות הטסים עמנו מידי שנה."

זאק פוסן: "אני נרגש לבוא כשותף עם המותג הקלאסי האמריקאי הזה ומצפה בכיליון עיניים לשיתוף הפעולה עם עובדי דלתא, להבנת הצרכים והרצונות שלהם לקולקציה החדשה, ביחד, נביא אלגנטיות יומיומית וחדשנות סגנונית לקרקע כמו גם לאוויר, במקביל לגרימה לעובדים להראות ולהרגיש בשיאם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: