אא

טרוולפורט - מאה חברות תעופה הצטרפו לטכנולוגיית "מיתוג ותוכן עשיר"

טכנולוגיית המרצ'נדייזינג RC&B הושקה לפני חודשים ספורים וכבר צוברת פופולריות. הטכנולוגיה מאפשרת לסוכני נסיעות הזדמנויות מכירה נוספות: מכירות נלוות למוצר הבסיסי כמושבים, ארוחות, אינטרנט אלחוטי ומכירות "המחיר הבא"

|| ||

טרוולפורט - הודיעה על הצטרפות החברה המאה לשימוש בטכנולוגיה פורצת הדרך Travelport’s Rich Content and Branding. טכנולוגיית "מיתוג ותוכן עשיר" טרוולפורט, פלטפורמת הסחר בתיירות המספקת הפצה, טכנולוגיה פתרונות תשלום ופתרונות נוספים לתעשיית התיירות 

טכנולוגיית המרצ'נדייזינג RC&B הושקה לפני חודשים ספורים וכבר צוברת פופולריות. באמצעות טכנולוגיה זו חברות התעופה שולטות באופן הויזואלי שבו מוצגים המוצרים שלהם לסוכני הנסיעות תוך שהן עושות שימוש בתמונות ובתאורי מוצרים דומים לנעשה באתר שלהן עצמן. זאת במטרה לקדם מכירות של מוצרים נלווים כהושבה, הטסת מטען נלווה ושימוש בטרקלין וכן מכירות של "המחיר הבא". הטכנולוגייה החדשנית מועילה לסוכני הנסיעות שיכולים למכור יותר, בשטף העבודה הרצוף שלהם, בלי להידרש לעבור לאתר חברת התעופה למידע נוסף. היא מייצרת הזדמנויות מכירה נוספות - מכירות נלוות למוצר הבסיסי כמושבים, ארוחות, אינטרנט אלחוטי ומכירות "המחיר הבא" (up-sell ) הנעשות כיום מורכבות יותר ויותר ככל שחברות התעופה ממתגות את מחיריהן. כל זאת בעזרת ממשק גרפי פשוט, נקי למראה וקל להתמצאות. 

מתוך מאה חברות תעופה שהצטרפו לטכנולוגיה 60 כבר פעילות בהן חברות תעופה מובילות כדלתא, בריטיש, ברסלס ואוסטריאן איירלינס, איזי ג'ט ורייאן אייר. במהלך 2015 תלך הטכנולוגיה ותשתפר ותציע שימוש בה במגוון דרכים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: