אא

אופיר טורס נציגת שייט הנהרות Scenic Cruises

החברה התמנתה לנציגתה הבלעדית בישראל, הפלגות 5 כוכבים דלוקס פלוס וכולל: אוכל, משקאות, סיורי חוף ועוד

|| ||

חברת התיירות 'אופיר טורס' התמנתה לנציגתה הבלעדית בישראל של חברת שייט הנהרות היוקרתית Scenic Cruises. צי האוניות של חברתScenic Cruises  הינו חדיש והמרווח ביותר באירופה, כאשר הן כוללות, בין היתר: בריכת שחייה מחוממת, קולנוע ומסעדה ברמה הגבוהה ביותר.

חברת Scenic Cruises הינה חברה בבעלות אוסטרלית, המציעה שייט נהרות אקסקלוסיבי ואולטימטיבי ברחבי אירופה עם חוויה ושירות יוצאי דופן. החברה מציעה שיט נהרות ברמה של 5 כוכבים דלוקס פלוס באירופה, הנעות בין 7-23 ימים, בנהרות הריין והדנובה, ובנהרות בהולנד, בלגיה, צרפת ורוסיה– מסט. פטרסבורג למוסקבה ועוד. ההפלגות כוללות את כל סיורי החוף, הארוחות, השתייה והיינות, פעילויות וחוויות תרבות יוצאות דופן, העברות משדות התעופה, Wi-Fi, מיסי נמל, טיפים ועוד.

בועז וקסמן, בעלים ויו"ר חברת 'אופיר טורס' אמר כי: "זו היא הפעם הראשונה בה חברת שייט נהרות מציעה חופשה ברמה של אוניות הקרוז המפוארות ביותר, על כל המשתמע מכך– חדרים גדולים, יופי והדר, רמת קולינריה גבוהה, שירות אישי, איכות גימור ועוד, כאשר אלו מוצעים במקביל לאינטימיות ואקסקלוסיביות, המאפיינות חופשות פרטיות ברמה הגבוהה ביותר".

 

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: