אא

ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה בתדמור

לדברי ההסתדרות הרקע לסכסוך שהוכרז היום (שני): החלטה חד-צדדית של ועדת שרים לענייני הפרטה על פירוק מרצון של החברה, תוך התעלמות מוחלטת מגורלם של העובדים וכן התנהלות בעייתית של ההנהלה בנוגע לשכר והפרשות סוציאליות

| |

ההסתדרות הודיעה היום (שני) למנכ"ל תדמור, צביקה שפיס ולנציגת רשות החברות הממשלתיות, חברת הדירקטוריון יפעת יאיר, על הכרזת סכסוך עבודה שנוגע ל-60 עובדי בית הספר להכשרה מקצועית בתחומי המלונאות והקולינריה בארץ.

לדברי ההסתדרות ברקע להכרזת הסכסוך ניצבת החלטה חד צדדית של ועדת השרים לענייני הפרטה מפברואר 2015, לפיה הוחלט על פירוק מרצון של החברה המעסיקה – מבלי שהדבר הובא כלל לידיעת העובדים.

ההסתדרות מלינה במסגרת הסכסוך על כך שהמהלך נעשה תוך התעלמות מוחלטת מהשלכות הפירוק על מעמד העובדים, מצבם ופדיון זכויותיהם. בהסתדרות מציינים כי אמנם ההחלטה של ועדת השרים קבעה כי במסגרת הפירוק 'ייבחנו' גם סוגיות הנוגעות לעובדים, אך טוענים כי "השימוש בניסוח כללי, ערטילאי ועמום בהקשרים אלו, מצביע על התייחסות מזלזלת ולא מקובלת בעליל".

בהסתדרות טוענים עוד כי עילות אלו מצטרפות להתנהלות בעייתית ועקבית של המעסיק בכל הנוגע להלנת שכר העבודה ואי הפרשת מלוא הזכויות הסוציאליות וכן להעדר מקורות ההשלמה לפיצויי פיטורים המיועדים לעובדים מפוטרים או פורשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: