אא

בבוקר שאחרי החתימה, חברת הענק יוצאת לדרך

סירקיס: "מכירת חטיבת התירות היוצאת של דיזנהאוז לבי טי סי היא צעד הכרחי ביצירת שחקני תיירות עם יתרון לגודל שהינם הכרחיים בעידן של שמים פתוחים". חודרוב: "המהלך הנכון לשתי החברות מתוך הבנה ברורה שיש ליצור חברה גדולה וחזקה...הנכס הגדול ביותר של דיזנהאוז הם מנהליה ועובדיה המסורים"

||אורי סירקיס ||אורי סירקיס

אמש (ג') בשעת ערב מאוחרת נחתמה ונסגרה באפן סופי עסקת מכירת דיזנהאוז תיירות יוצאת לחברת בי.טי.סי.

כזכור, לאחר מו"מ שנמשך חודשים ארוכים וכלל בין היתר, קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, אישור דירקטוריון א.די.בי פיתוח והשגת כל המסמכים הדרושים עד לחתימה הסופית אמש.

בבוקר שאחרי הגיבו סירקיס וחודרוב ל'פספורטניוז':

מנכ"ל אי.די.בי תיירות, אורי סירקיס: "מכירת חטיבת התירות היוצאת של דיזנהאוז לבי טי סי היא צעד הכרחי ביצירת שחקני תיירות עם יתרון לגודל, שהינם הכרחיים בעידן של שמיים פתוחים. אין לי ספק שמיזוג משמעותי זה הינו סנונית ראשונה לגל של מיזוגים ורכישות בענף התעופה והתיירות".

עופר חודרוב, מנכ"ל BTC: "בשעה טובה לאחר משא ומתן שידע עליות ומורדות אפשר לברך על המוגמר. התחלנו את הדרך תוך אמונה שזה המהלך הנכון לשתי החברות מתוך הבנה ברורה שיש ליצור חברה גדולה וחזקה אשר תוכל להתמודד עם האתגרים המצפים לנו בענף הנסיעות ולהוביל אותו לקראת העתיד. כפי שאמרתי בעבר הנכס הגדול ביותר של דיזנהאוז הם מנהליה ועובדיה המסורים". 

עוד הוסיף חודורוב: "עכשיו משהוסרו כל המכשולים אני מצפה לפגוש אותם במהרה ולצאת יחד לדרך המשותפת. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל לקוחותינו, חברינו וספקי התיירות השונים על כל העידוד והתמיכה שקיבלנו מהם מרגע שהידיעה על הרכישה יצאה לאור. ומילה אחרונה לחברינו באי די בי תיירות ובראשם אורי סירקיס אשר למרות כל הוויכוחים והמריבות במהלך החודשים האחרונים ידע להתעלות ברגעים הנכונים ולהביא את המשא ומתן לסיומו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: