אא

סלקום משיקה: טריפל ב 149 ₪

חיסכון שנתי לכל משפחה בישראל: 3500 שקלים. בנוסף, החברה מרחיבה את היצע הערוצים ובקרוב תשיק עשרות ערוצים חדשים

| |

סלקום משיקה חבילת טריפל - שכוללת טלפון ביתי, תשתית וספק אינטרנט וטלוויזיה – במחיר של 149 שקל בלבד בחודש. המשמעות: חיסכון שנתי של 3500 שקלים למשפחה.

הטריפל החדש של סלקום יוצע למכירה בשבועות הקרובים, לשלב האוטומטי בשוק הסיטונאי. החבילה תוצע במהירות של 40 Mbps .

כיום, לקוחות השוק הקווי בישראל נאלצים לשלם מאות שקלים בחודש עבור שירותי התקשורת שלהם: בחבילות הקיימות היום בשוק הקווי לקוח ממוצע משלם כ-439 שקל בחודש. כעת, לראשונה, הלקוחות יוכלו לבחור בחבילה זולה.

עמי אראל, יו"ר סלקום, ציין: "כולנו עדים בשנים האחרונות לירידה בפרמטרים של חברות הסלולר המחייבים אותנו לפתח אסטרטגיה של צמיחה בשווקים אחרים. סלקום מכריזה היום על מהלך משמעותי כחלק מאסטרטגית הצמיחה שלה שהחלה במיזוג סלקום נטוויזן, המשיכה עם השקה מוצלחת של סלקום tv וכעת עם הפעלת השוק הסיטונאי מחזקת עוד את מעמדה כחברת תקשורת הכוללת את כל מגוון שירותי התקשורת באמצעות הצעת טריפל".

"סלקום מביאה היום את מהפכת המחירים לכל בית בישראל", אמר מנכ"ל סלקום, ניר שטרן, "אחרי ההצלחה הגדולה של סלקום tv, בשוק טלוויזיה שנשלט על ידי דואופול במשך שנים, אנחנו מביאים את בשורת המחיר גם לשוק התקשורת הקווית. הצרכן הישראלי ייהנה סוף סוף מתחרות גם בשוק זה – ויוכל לחסוך 3500 שקלים בשנה על שירותי התקשורת שהוא צורך".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: