אא

אקספו 2015: הצצה לתערוכה במילאנו

תחת הסלוגן "מזינים את כדור הארץ - אנרגיה לחיים" נפתחה תערוכת "אקספו 2015" במילאנו. רשת הילטון ואליטליה הזמינו לסיור התערוכה, נציגי חברות תיירות לגלות את התערוכה מקרוב..

||| |||

מעל 20 מיליון מבקרים צפויים להגיע למילאנו לרגל התערוכה הגדולה בעולם "אקספו 2015", שנפתחה ב-1 במאי ותסתיים ב-31 באוקטובר, תחת הכותרת "מזינים את כדור הארץ, אנרגיה לחיים". התערוכה מבוססת על הצגת, התעשייה הירוקה, תעשיית המזון והחקלאות של כ-145 מדינות בעולם.

התערוכה היא הבחירה המתאימה ביותר למילאנו, שמציעה שפע של בתי קפה ומסעדות עם מסורות קולינריות איטלקיות, יחד עם אתרי תיירות מרתקים, חיי לילה תוססים, וכמובן שופינג (אופנה ועיצוב) מהמשובחים ביותר.

רשת הילטון ואליטליה, יצאו במסע משותף לגלות את תערוכת האקספו במילאנו. לסיור יצאו נציגי חברות תיירות, בליווי של אלדו ד'ליה, מנכל אליטליה בישראל, ליאת פלד, מנהלת השיווק של אליטליה ותומר שבי, מנהל המכירות של רשת הילטון הבינלאומית בישראל.

על תערוכת הענק במילאנו - בגיליון פספורט 27.5.

מימין - גיל סתיו ישראייר , אלדו ד׳׳ליה אליטליה, אורי שמואלוב - אופיר טורס, תומר שבי- הילטון, גלית שוורץ - תחמה נסיעות, ויקטוריה גור אריה- אופקים, שלומי ברק - מונה טורס וליאת פלד - אליטליה

 

מימין: אלדו ד'ליה, מנכ"ל אליטליה, תומר שבי ומנכ"ל הילטון דאבל טרי מילאנו 

גיל סתיו ותומר שבי

אקספו 2015

אקספו 2015

אקספו 2015 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: