אא

סייבר לא עוצרת -  רוכשת את חברת ההפצה הבינלאומית Abacus

חברת ההפצה האלקטרונית (GDS) המובילה באסיה ובפסיפיק תאפשר לסייבר להאיץ את התפתחותה והיקף פעילותה

| |

הנהלת תאגיד סייבר הודיעה כי הגיעה לסיכום סופי לרכישת Abacus הבינלאומית, חברת ההפצה האלקטרונית (GDS) המובילה באזור אסיה והפסיפיק. היום Abacus היא בבעלות 11 חברות תעופה אסיאתיות בשיתוף עם סייבר, המחזיקה 35% ממניות החברה.  עפ"י ההסכם סייבר תרכוש שליטה מלאה בחברת Abacus תמורת תשלום של 411 מיליון דולר.

"שוק הנסיעות של אזור אסיה-הפסיפיק הוא הגדול והמתפתח ביותר בעולם", אומר טום קליין, נשיא ומנכ"ל סייבר. "רכישה מיידית של Abacus משלבת את הכישורים של סייבר עם המומחיות המקומית העמוקה של חברת ההפצה המובילה באזור זה. השילוב העוצמתי יקנה ללקוחותינו יותר חדשנות ושירות משופר, ויאפשר לסייבר להאיץ את התפתחותה והיקף פעילותה ברחבי העולם".

" עם רשת ההפצה הרחבה שלנו באזור אסיה - הפסיפיק ", ציין רוברט ביילי, נשיא ומנכ"ל Abacus, "בנינו מותג אמין וייחודי. כעת יש לנו הזדמנות לקדם את העסק מהר יותר באמצעות השותפות עם סייבר ותמיכת חברות התעופה".

 Abacus מספקת שירותים ליותר מ - 100,000 סוכני נסיעות ב-59 מדינות באזור אסיה-פסיפיק, תוך שיתוף פעולה בינלאומי ואזורי עם חברות תעופה ובתי מלון, כולל מערך הלואו-קוסט המוביל בעולם ומסד הנתונים של כל חברות התעופה הסינית.

הסכם רכישת Abacus כולל גם הסכמי הפצה ארוכי טווח בין סייבר ל-11 חברות התעופה, שהחזיקו עד עתה בשני שליש ממניות Abacus.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: