אא

ימים של קיץ

מנכ"ל קלאב מד ישראל, זאב דהן, מכין את ציבור הנופשים לקראת העונה החמה ומבהיר: "מהרו להקדים את ההזמנות ותרגישו את ההבדל בכיס"

| |

הימים שלאחר חג הפסח ובטרם החופש הגדול של יולי-אוגוסט, ידועים בקרב סיטונאי הנסיעות וחברות התיירות כתקופה העמוסה בשנה. ההזמנות עולות בקצב מסחרר, התחרות גוברת, כשהציבור מצידו מבקש רק דבר אחד – לצאת לחופשה מעבר לים.

בתוך התקופה הסיזיפית של קברניטי הענף, התפנה זאב דהן, מנכ"ל קלאב מד ישראל, להתייחס למגמות המסתמנות בקיץ 2015 ביתר שאת, ועל הדרך לספק את העצות האולטימטיביות למזמיני הנופש בחודשים הקרובים. "לא משנה לאן נוסעים, ואם מדובר ביעדים קרובים או רחוקים, חשוב לא להתמהמה ולהזמין מוקדם ככל האפשר", הוא מבהיר כבר בפתח דבריו. "הנטייה של הישראלים היא לרוב לחכות לרגע האחרון, וזו טעות בסיסית. מי שמחכה משלם בסופו של דבר ביוקר ומרגיש זאת בכיס. אלא אם כן הבן אדם יכול להיות ספונטני מהיום למחר, ההמתנה היא יעילה, אולם אלו לפי הממוצעים רק 5 אחוזים מהאוכלוסייה".

בנוסף מפנה מנכ"ל קלאב מד ישראל את תשומת הלב לצניחתו של מטבע היורו שאיבד מערכו משמעותית בחודשים האחרונים ונמצא בשפל היסטורי. "בן אדם שמזמין כעת ביורו ומשלם בשקל מרוויח 25-30% מהזמנה", אומר דהן. "אמנם אי אפשר לדעת מה תהיינה התנודות של היורו, אבל מה שנראה כעת הוא כי מי שרוכש כעת ומנצל זאת מרוויח. מומלץ השנה יותר מכל השנים, להזמין גם הזמנות סקי לעונת החורף. אנשים הבינו שכך הם יוכלו להרוויח עם כרטיסי הטיסות, ולוודא שמקומם מובטח, תוך קבלת מחיר אטרקטיבי וניצול הערך הנמוך יחסית של היורו".

זאב, במה הקיץ הקרוב יהיה שונה מקודמיו?

"לטעמי החודשים הקרובים יהוו הזדמנות נהדרת לישראלים להכיר דווקא ארצות שונות ויעדים רחוקים, שאינם "סובלים" מעומסים ומכמויות אדירות של תיירים, כמו למשל הרפובליקה הדומיניקנית והמלדיביים, מה גם שהביקוש לטורקיה ממשיך לצנוח דרמטית. גם יעדים אחרים כמו האי המטריף קורסיקה והאלפים באיטליה וצרפת, הם מקומות שמאפשרים לנופשים ליהנות מחד משלווה וטבע עוצר נשימה וכן ממחירי חופשה אטרקטיביים במיוחד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: