אא

בונים את דור העתיד: כנס מוצלח לעמותת יורודיפ בישראל

רשת בתי הספר הבינלאומית לניהול במלונאות ותיירות קיימה לראשונה בישראל כנס בינלאומי בשיתוף ארגון יורודיפ במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. בין הנוכחים: אלן סבן, מייסד קבוצת ואטל,  ליונל בובוט - מנהל ואטל ת"א, מנכ"ל משרד התיירות,  נשיא התאחדות המלונות ועוד רבים

| |

הכנס הבינלאומי ה-22 לחינוך בתיירות ומלונאות של רשת ואטל הבינלאומית לניהול במלונאות ותיירות נערך אתמול (חמישי). אלא שבניגוד לשנים קודמות, הפעם זכתה ישראל לארח את הכנס, וזאת לראשונה בתולדותיה. 

הכנס שעמד בסימן "תיירות וחינוך לתיירות במזרח התיכון" קיבץ למעלה מ-150 משתתפים, מרביתם זרים מ-39 מדינות הנחשבים לבכירי ענף התיירות במדינותיהם, אשר עבורם הייתה זו גם הפעם הראשונה בישראל. עשרות מהם סיפרו כי הופתעו לטובה נוכח מזג האוויר, הנופים והשהות בישראל והבטיחו כי יחזרו לבקר בשנית.

את הכנס אירגן נשיא ומייסד קבוצת ואטל, אלן סבן, יהודי-ציוני מובהק, אשר פתיחתו של ביה"ס בישראל היווה עבורו הישג אישי מרשים. סבן שאירח עשרות מלונאים ותיירנים זרים, הנמנים על חבריו, במסגרת הכנס שנערך במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, נראה אתמול מחויך והתקשה להסתיר את שביעות רצונו נוכח הצלחת האירוע.

ד"ר ליונל בובוט, המכהן כמנהל שלוחת ביה"ס ואטל בתל אביב מאז פתיחתו לפני כ-3 שנים, סיפר ל'פספורטניוז' במהלך הכנס על תחושותיו נוכח הצלחתו של ביה"ס תוך פרק זמן קצר יחסית ועל שאיפותיו של ביה"ס בעתיד: "אני גאה ונרגש להיות חלק מרשת בתי ספר למלונאות המהווה אורים ותומים לכל אלו המעוניינים לראות בענף זה כפוטנציאל לקריירה ודרך חיים. לשמחתי הצלחנו גם בבית הספר בישראל להעניק דגש על מקצועיות ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים במלונאות הבינלאומית, לצד קשירת קשרים הדוקים עם מלונות מובילים גם בישראל (ביניהם: ריץ קרלטון הרצליה, וולדורף אסטוריה ירושלים, דייויד אינטרקונטיננטל ת"א ועוד). אנחנו כבר מסתכלים קדימה, ובכוונתנו להמשיך ולפתוח את שערינו לעוד ועוד צעירים ישראלים המזהים בענף המלונאות כאופציה לקריירה מאתגרת ורבת שנים".

בכנס נטלו חלק גם מבכירי ענף התיירות והמלונאות הישראלים. בין השמות המרכזיים שהגיעו ואף נשאו דברים אל מול האורחים הזרים וקבוצות הסטודנטים של ביה"ס בת"א, היו אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות ואלי גונן, נשיא התאחדות המלונות. 

אקורד הסיום של הכנס יישמע מחר (מוצ"ש) בערב גאלה חגיגי, במהלכו יוענק הפרס המסורתי של עמותת יורודיפ לתחום התיירות לאלפרד אקירוב ומינה גנם.


הסטודנטים של ואטל בתמונה קבוצתית. 26 בתי ספר ברחבי העולם


אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות, על דוכן הנאומים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל אתמול (חמישי)


אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות. גם הוא נשא דברים במהלך הכנס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: