אא

אלי גונן :"היינו צריכים שר במשרה מלאה"

יום אחרי מינויו של לוין לשר התיירות וההודעה שיכהן בינתיים גם כשר לביטחון הפנים ובתעשיית התיירות מודאגים מהעובדה שאין שר במשרה מלאה. נשיא התאחדות המלונות :"אני מקווה שהוא ימצא את הזמן"

בתעשיית התיירות המתינו בדריכות לראות מי מהמועמדים יקבל לבסוף את תפקיד שר התיירות לאחר הסאגה הארוכה שליותה את חלוקת התיקים.

אתמול, (חמישי), התברר כי ח"כ יריב לוין, הוא שר התיירות הנכנס, המינוי זכה בתחילה להדים חיובים , אולם בשעות הערב כשהתברר כי ראש הממשלה נתניהו מינה את לוין באופן זמני גם לתפקיד השר לביטחון פנים, בתעשיית התיירות מאד לא אהבו את העובדה, התחושה היא שתיק התיירות לא בדיוק זוכה לקבל את החשיבות הראויה.

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות אמר בתגובה:" במצב בו נמצאת התיירות כיום היינו צריכים שיכנס שר במשרה מלאה ויעשה חריש עמוק כדי להציל את התיירות ולטפל במשבר. אני מקווה שיריב לוין ימצא את הזמן והאמצעים". עוד הוסיף גונן על חלוקת התיקים:" כנראה שראש הממשלה כאשר הוא מסתכל על השרים, היה לו יותר קל לתת ללוין את הפיקדון הזה של ביטחון הפנים. בהתחלה דיברו עליו רק כשר התיירות והוא היה מרוצה, הוא לא  מאלה שצריך לתת להם צ'ופר בדמות עוד תיק". עוד הוסיף נשיא התאחדות המלונות :"אני מודאג מהנושא, אם יהיה תקציב או לא, כיצד תהיה ההתארגנות. לא לוקחים כאן מספיק לעומק את ההשפעות להתפתחויות בעולם״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: