אא

לשכת מארגני תיירות: "מקווים שהשר לוין יסייע להוציא מן הכוח אל הפועל את הסיסמאות הריקות כיום"

בלשכה מציינים כי הם שמחים בבחירתו של ח"כ לוין כשר התיירות החדש :"יש לו יכולות פרלמנטריות גבוהות, מהן מצפה הענף ליהנות בתפקידו כשר התיירות"

|| ||

בלשכת מארגני תיירות נכנסת מרוצים מבחירתו של ח"כ יריב לוין כשר התיירות החדש במקום עוזי לנדאו.

בלשכה אומרים על השר החדש :" הלשכה מברכת ושמחה בבחירתו של ח"כ לוין לתפקיד שר התיירות. לח"כ לוין יכולות פרלמנטריות גבוהות מהן מצפה הענף ליהנות בתפקידו כשר התיירות. הלשכה מקווה שהשר לוין יסייע בידי הלשכה וחבריה להוציא מן הכוח אל הפועל את הסיסמאות הריקות כיום על היותה של התיירות הנכנסת לישראל מחולל צמיחה ותעסוקה במשק הישראלי".

על השר החדש מציינים עוד בלשכה כי :"באשר לביתו הפוליטי של השר, העבר מוכיח שאין קשר בין מידת הצלחת שר התיירות בתפקיד שליחות ציבורית ופוליטית משמעותית. רצון טוב, התמדה ושיתוף פעולה עם גורמי הענף ומתן העדיפות המתבקשת לתיירות הנכנסת הנמצאת במשבר עמוק יבטיחו את הצלחת השר שהיא הצלחת הענף וטובת המדינה בכלל".

לגבי העובדה שהשר לוין מכהן במקביל גם כשר לביטחון פנים אומרים בלשכה :" הדעה הרווחת כי התיק לביטחון פנים מופקד בידי השר לוין עד למיצוי ההליכים להרחבת הממשלה ויימסר ממנו לאחר שימוצו הניסיונות להרחיב את הממשלה, ומכאן שליבו וסדר העדיפות שיהיה חשוב גם בעיניו הם ענייני התיירות ובעיות המשרד המשווע לשר במשרה וכוונה מלאה. הנהלת הלשכה תבקש להיפגש עם השר הנכנס כבר בימים הקרובים לדון בתוכניות פעולה נדרשות להחייאת תנועת התיירות לישראל".

     

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: