אא

מוזיאון הספורט באמריקה – תרבות הספורט במיטבה

שלל חוויות מרתקות של הספורט האמריקאי במיטבו,19 גלריות המציגות מגוון ענפי ספורט, תמונות היסטוריות , יצירות אומנות ועוד אטרקציות שונות המרוכזות בפעם הראשונה במוזיאון בניו יורק השוכן בברודוויי 26

Shutterstock Shutterstock

בשבוע שעבר, בעת שהייתי בניו יורק ביקרתי במוזיאון הספורט בניו יורק,בעקבות פגישה ביריד התיירות בלאס וגאס עם חברי הנהלת המוזיאון: בראד ברנט ומריו באודין. ואכן בסופו של שבוע ארוך בלאס וגאס שמתי פעמיי למוזיאון הספורט Sportmuseum of SMA America.


כחובב ספורט מושבע וכמי שעוסק בספורט באופן פעיל, מצאתי את עצמי במשך של למעלה משעתיים מרותק אל שלל חוויות של הספורט האמריקאי במיטבו. בעצם כל היסטוריית הספורט האמריקאי מרוכזת לה בפעם הראשונה במוזיאון בניו יורק השוכן בברודוויי 26.


המוזיאון נפתח ב- 7 למאי 2008 והוא חגיגה אמיתית. כל גיבורי הספורט, הקבוצות, האוהדים, האגדות של הספורט האמריקאי על כל ענפיו השונים והרבים , תמונות היסטוריות, פריטים של כוכבים ואף תיאטרון לצפייה בקטעים בלתי נשכחים מרגעי ספורט גדולים.


המוזיאון הענק כ-45000 רגל מרובע שטחו כולל תצוגות , שטחי מסחר ואולמות אירועים. המוזיאון ביסודו מושתת על תצוגות מולטימדיה דינאמיות ואקטיביות בטכנולוגיות חדשניות, ונהנה מאוסף עצום של מוצגים שנתרמו ע"י ספורטאים , אספנים פרטיים , יותר מ-50 היכלי תהילה, מוזיאונים וארגונים ברחבי ארה"ב. המוזיאון אף מציע למבקרים יותר מ-600 יצירות אומנות 1100 צילומים, 20 סרטים מקוריים, וכל זאת ב- 19 גלריות המציגות מגוון ענפי ספורט, החל מכדורגל וכדורסל וכלה בגלגיליות וספורט אקסטרים וכל מה שביניהם.


המוזיאון מציע בנוסף שני תריסרי תצוגות מכניות ממוחשבות המכניסות את המבקרים און ליין לזירות הספורט הרבות. החנות הענקית של המוזיאון על 4000 רגל מרובע כוללת שלל מזכרות מכל ענפי הספורט – כל מה שחשבתם – נעליים של הספורטאים הנערצים, בגדי אימון, תלבושות, כפפות בייסבול, כדורים, רקטות, סמלים, גביעים ועוד ועוד.


המוזיאון פתוח כל השנה כל יום בשבוע בימי חול מהשעה מהשעה 9 בבוקר עד 7 בערב, ובסופי שבוע מ- 9 בבוקר עד 9 בערב. מחיר הכניסה: 27$ למבוגר ילדים בגילאים 4 עד 14 – 20$, סטודנטים ומבוגרים מעל גיל 60 – 24$. ילדים עד גיל 4 אינם מחויבים בכרטיס.
לסיכום, לא להחמיץ!


אתר המוזיאון - www.sportsmuseum.com

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםארצות הברית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: