אא

נפרדים משר התיירות היוצא

גונן, ללנדאו: "לפני שחזרתי לתפקידי כנשיא התאחדות המלונות בישראל ישבתי בכמה 'שולחנות עגולים', שיזמת כשר בנושאים חשובים. הלוואי ויותר נושאים מתוך אותם שולחנות היו ממומשים ויוצאים אל הפועל"

| |

התאחדות המלונות בישראל נפרדה הבוקר (ב') משר התיירות היוצא, עוזי לנדאו, המפגש נערך במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב אליה הגיעו גם המנכ"ל, אמיר הלוי, הצוות המקצועי של דר' לנדאו וראשי התאחדות המלונות. התאחדות המלונות בישראל העניקה לדר' לנדאו תעודה על נטיעת 18 עצים ביער התאחדות המלונות שליד בית שמש, עץ על כל שנה שבה שימש כחבר כנסת, סה"כ 18 שנות כהונה בכנסת.

עוזי לנדאו אמר כי: "שר התיירות החדש, יריב לוין הוא ממפלגתו של ראש הממשלה, וזה טוב לתיירות. בכלל, השילוש של שר תיירות - שעומד בקשר טוב עם ראש הממשלה – ויש לו קשר טוב עם שר האוצר, יסייע להביא תוספת תקציב לתיירות, יגן מפני איום המע"מ על התיירות הנכנסת ויאפשר כניסה לתכנית אב רצינית לקידום התיירות". לנדאו הוסיף ואמר למלונאים כי: "הוא מצר על כך ששימש בתפקיד שר התיירות רק כשנתיים. בשנתיים הללו, ניסינו לשכנע את אנשי בנק ישראל ואת אנשי האוצר שחשוב להשקיע בתיירות למען צדק חברתי וניסינו להביא השקעות ממשלתיות בתיירות. ניסינו להעביר את המסר שאמנם  בהיי טק ישנם רווחים עצומים, אלא שהם מתרכזים בידי שכבה מצומצמת של אנשים, ואילו בתיירות הרווחים מתפזרים לרוחב על פני אוכלוסיות נרחבות, חלקן המשמעותי בפריפריה". 

עוד מדבריו: "מלחמת העצמאות עדיין לא תמה. המפעל הציוני נמשך, ולכן אני כואב על האווירה הציבורית, שהתפתחה בשנים האחרונות של עוינות לטייקונים. אני מצר על כך שכל מי שמרוויח בזיעת אפו ובזכות כישרונו חדשנותו ויכולותיו נתפס בציבור כטייקון שלילי. חבל שזה כך. היזמים במלונאות הישראלים בונים היום בתי מלון בעיקר בברלין, בלונדון, בפריז ובהודו, ופחות בישראל. אני חושב שהממשלה צריכה לקחת אחריות לשנות את המגמה הזו ולהחזיר את היזמות בתחום המלונאות לארץ".

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל הודה לדר' לנדאו על תקופת כהונתו ואמר כי לנדאו מייצג דמות של איש ציבור, שהוא סמל ומופת ליושרה אישית, תכונות שכל כך  חסרות בתקופה הנוכחית בפוליטיקה ובציבוריות הישראלית.  אלי גונן ללנדאו: "לפני שחזרתי לתפקידי כנשיא התאחדות המלונות בישראל ישבתי בכמה 'שולחנות עגולים', שיזמת כשר בנושאים חשובים. הלוואי ויותר נושאים מתוך אותם שולחנות היו ממומשים ויוצאים אל הפועל".

לדברי גונן: "אני מאמין בתיק התיירות.  אני מאמין בתעשייה הזו, אני מודה לך, רק מצר על כך שהיו תקופות שכשר לא מנעת את העליהום עלינו המלונאים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: