אא

"משרד התיירות חייב שר במשרה מלאה"

כך התבטא היום בטקס חילופי שרים שנערך בשעות הצהריים במשרד התיירות בירושלים, שר התיירות הנכנס יריב לוין, שהוסיף: "התיירות היא מנוע צמיחה עם השפעה ישירה על התעסוקה והפיתוח בפריפריה"

| |

"הגעתי למשרד התיירות מתוך בחירה. מדובר במשרד שחייב שר במשרה מלאה. אני מאמין בחשיבותו של המשרד מבחינה תדמיתית, כלכלית וחברתית. החוסן של מדינת ישראל בא לידי ביטוי ביכולת לנצל את היתרונות והדברים הטובים שעומדים לרשותה. בענף התיירות טמון מנוע הצמיחה למדינה עם השפעה ישירה על התעסוקה והפיתוח בפריפריה". כך אמר שר התיירות הנכנס יריב לוין, בטקס חילופי השרים שנערך היום במשרד התיירות בירושלים.

לוין, הודה לשר היוצא ד"ר עוזי לנדאו, והוסיף כי אי אפשר לקדם תיירות, על כל ענפיה, מרמת תחזוקת אתרים ועד רמת השיווק ללא תמיכה ממשלתית. התלות של ענף זה בממשלה היא אדירה. "עלינו לשווק את התיירות כלפי חוץ וגם אנשי הענף יקבלו את הגיבוי והתשתית לה הם זקוקים. כדי להביא את המערכת למקום שהיא צריכה להיות בו אנחנו צריכים שיתוף פעולה מלא בעשייה".

שר התיירות היוצא ד"ר עוזי לנדאו, אמר לשר התיירות הנכנס לוין: "אתה מקבל לידיך את אחד המשרדים המרתקים בממשלה. אני שמח שבאחרונה גם בנק ישראל וגם באוצר זיהו את התיירות כמנוע צמיחה חשוב שתורם 2-2.5% לתוצר המקומי".

 

צילום: הדס פרוש – פלאש 90

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: