אא

'המרכז לקפריסין' ערך מפגש לסוכני הנסיעות לקראת העונה

רשת מלונות הפאר הקפריסאים, HOTELS THANOS, הציגה את מלונותיה, לואיזה וראקלאס, מנהלת לשכת התיירות של קפריסין, סיפרה על הגידול המשמעותי בתיירות לאי השכן, ודודי שרים, מנכ"ל המרכז לקפריסין, הציג את מגוון מוצריו

|| ||

לקראת עונת הקיץ ונוכח השגשוג והגידול המתמשך בתיירות הישראלית לקפריסין ערך 'המרכז לקפריסין', בראשותו של המנכ"ל, דודי שרים, מפגש ייחודי לסוכני הנסיעות.

במפגש הבוקר, שהתקיים באווירה פסטוראלית בבית הקפה על גדת האגם בפארק רעננה, השתתפו עשרות סוכנים, שנהנו מארוחת בוקר ושמעו על מגוון אטרקציות תיירותיות בקפריסין.

סטפני כריסטודולידס, מנהלת המכירות של רשת מלונות הפאר, HOTELS THANOS, הציגה את שלושת מלונות הדגל של הרשת: מלון אנאסה הידוע, ליד העיירה פוליס, השייך לקבוצת 'מלונות הפאר העולמיים', והמלונות המהודרים בעיר פאפוס: אנאבל ואלמירה. כמובן, כולם מלונות 5 כוכבים דה-לוקס.

לואיזה וראקלאס, המנהלת הבלתי נלאית של לשכת התיירות של קפריסין, סיפרה על הגידול המרשים בתיירות הישראלית לקפריסין, שכבר עתה, עוד לפני עונת הקיץ, שובר שיאים ועולה ב-90 אחוז בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. לואיזה גם פירטה מעט על אפשרויות הנופש המגוונות בקפריסין והציעה לסוכני הנסיעות את מיטב השירותים והסיוע בכל שאלה או בעיה.

דודי שרים, מנכ"ל המרכז לקפריסין, אדריכל האירוע, הציג בפני הסוכנים את מגוון אפשרויות הטיסה לקפריסין ואת מכלול שירותי הקרקע, שהוא מציע ברחבי האי: חבילות נופש בבתי מלון, וילות מכל הסוגים והגדלים, טיולים וסיורים, חבילות נישואין, אטרקציות תיירותיות, הסעות והעברות ועוד, והציג אף את מומחיותו הייחודית, חבילות נופש לנכים.

 

 מלון אנאסה 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: