אא

ישראל וקוריאה מציינות השנה 53 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן

רשות התיירות הקוריאנית פועלת נמרצות להעלאת מספר המבקרים מישראל בקוריאה, הרשות פועלת לאחרונה מול סוכני תיירות מישראל, כדי להגביר את שילובה של קוריאה בטיולים מאורגנים

| |

ישראל וקוריאה מציינות השנה 53 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן.

מספר התיירים מדרום קוריאה לישראל הינו, כ-30 אלף בשנת 2014, ואילו מישראל למעלה מ-12,000 ישראלים ביקרו בקוריאה בשנת 2014.

קים קיון-סו, מנכ"ל רשות התיירות הקוריאנית: "המטרה של דרום קוריאה בשנת 2015 הוא להגדיל את מספר המבקרים מישראל ל-14 אלף. קוריאה תתמקד השנה בטיולי תרמילאים מישראל, המטיילים ייחשפו לאתריה האקזוטיים של קוריאה ותרבותה העשירה וכן לתשתיות המפותחות של קוריאה בתחומי תחבורה וטכנולוגיה". קים קיון-סו, הביע תקווה שהקמפיין החדש של קוריאה בישראל יעמיק את ההיכרות של הציבור בישראל עם קוריאה. לדבריו, הוא מקווה להוריד את מחירי הטיסות לקוריאה ומקומות אירוח ולינה ברחבי קוריאה. כמו כן, הוא פועל לשילובה של קוריאה במסגרת חבילות תיור המוצעות למדינות אסיה.

בנוסף, רשות התיירות הקוריאנית פועלת מול סוכני תיירות מישראל, כדי להגביר את שילובה של קוריאה בטיולים מאורגנים. ברשות הקוריאנית מדגישים כי דרום קוריאה בטוחה מאוד לתייר הישראלי, הקוריאנים אף אינם מכירים את המילה אנטישמיות. יש בה ערים מרתקות, יש בה נופים מלהיבים, שמורות טבע, חופים, שווקים ציוריים, איים, מאכלים אקזוטיים, היסטוריה עשירה ועוד. התקופות מומלצות לבקר בקוריאה הדרומית בעונות המעבר– האביב (אפריל-מאי) והסתיו (ספטמבר-אוקטובר). סיאול- בירת קוריאה, הינה מטרופולין ענק המשמש כביתם של יותר מעשרה מיליון תושבים. היא שוכנת באגן טבעי מוקף הרים וגבעות ונחצית לשניים בידי נהר ההאן (Han river). בעיר מרכזי קניות ענקיים, גורדי שחקים, מרכזי קניות, ארמונות, שווקים ואתרים תרבותיים. האי ז'זו - נבחר בשנת 2011 כאחד משבעת פלאי עולם. זהו אי וולקני עם נופים אקזוטיים, מפרצים, טבע פראי, ים ונוף. במרכזו של האי מתנשא הר געש לא פעיל Halla שגובהו 1,950 מטר, ההר הגבוה בדרום קוריאה. אחד מאוצרות התרבות החשובים ביותר של המדינה צפונים במקדש Haeinsa המפואר. בגובה של יותר מ-1,400 מטר מאוחסנים 81,258 בלוקים מעץ, שעליהם נחרטה לפני 750 שנה תפיסתו של בודהה לתכלית החיים ומהותם.

הפארק הלאומי סאורקסאן - שבצפון-מזרח קוריאה הדרומית הוא היפה והמפורסם בשמורות הטבע של המדינה. נופו גדוש בצוקי סלע נישאים, וביניהם יערות ומפלי מים, נחלים, מקדשים ומסלולי הליכה מפותלים.

 המנכ"ל האזורי של רשות התיירות הקוריאנית, קים קיון-סו (מימין) עם שגריר קוריאה בישראל,
לי גן-טה.

 

 פארק השעשועים Everland

  תמונות באדיבות רשות התיירות הקוריאנית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: