רויאל קאריביין: "הקץ למחירי הדקה ה-90"
חברת הקרוזים מבטלת את נוהל הדילים של הרגע האחרון. יו"ר רויאל קאריביין: "הנחות של הרגע האחרון מאכזבות רבים מהלקוחות הנאמנים שלנו כיוון שהן מייצרות אי ודאות סביב המחירים. הן גורמות לכאב ראש לא קטנים גם בסוכנויות הנסיעות, והדבר פוגע בדימוי המותג שלנו"
|
חברת השייט רויאל קאריביין, הודיעה כי החברה מפסיקה את הורדת המחירים בתאריכים המתקרבים למועד ההפלגה וזאת בכדי להיטיב עם המקדימים להזמין. פיילוט התמחור החדש, יושק בתחילה בארצות הברית, ויהיה תקף להפלגות מעל 4 ימים.
ריצ'רד ד. פיין, יו"ר רויאל קאריביין: "להנחות של הרגע האחרון יש השפעה גדולה ולא פרופורציונאלית על מאמצי המכירה. הן מאכזבות רבים מהלקוחות הנאמנים שלנו כיוון שהן מייצרות אי ודאות סביב המחירים. הנחות הדקה ה90 גורמות לכאב ראש לא קטנים גם בסוכנויות הנסיעות, שלא יודעות על איזה מחיר להסתמך, והדבר פוגע בדימוי המותג שלנו".
פיין הוסיף ואמר שמוקדם מדי למדוד את הצלחת השינוי לעומת שיטות ההנחה סמוך להפלגה, אולם ציין שהמדיניות החדשה עתידה להישאר."אנחנו מאמינים שהמהלך החדשני יהיה טוב לענף וייטיב עם הלקוחות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}