אא

עיצומים ברכבת ישראל ועד העובדים: "ההנהלה מפרה הסכמי עבודה"

ועד עובדי הרכבת: הנהלת הרכבת מפרה הסכמי עבודה ופוגעת בעובדי הרכבת", ועד העובדים הודיע היום (רביעי), בצהריים לעובדי חטיבת התשתיות, הפקידים, המוסכים והמטענים, לסיים את יום עבודתם לאלתר

שיבושים ברכבת ישראל.

ועד עובדי הרכבת, יוצא היום בצהריים, במתקפה חריפה נגד הנהלת רכבת ישראל.

במכתב מיוחד, עליו חתום, ניקה שימחוביץ, יו"ר ועד עובדי הרכבת, אומר האחרון כי :" אנחנו קוראים להנהלת החברה להתעשת, לנהוג באחריות כלפי הנוסעים והעובדים כאחד, לחזור להידברות ולהפסיק את הצעדים החד-צדדיים." עוד נאמר במכתב כי הוועד הורה על עיצומים לאלתר היום (רביעי בצהריים):"בעקבות התנהלות הנהלת רכבת ישראל אשר מבצעת צעדים חד-צדדיים, מפרה הסכמי עבודה ופוגעת בעובדי הרכבת, הודיע בשעה זו, ועד עובדי הרכבת לעובדי חטיבת התשתיות, הפקידים, המוסכים והמטענים, לסיים את יום עבודתם לאלתר. עיצומים אלה לא פוגעים בנוסעים."

יו"ר הועד מוסיף :"הנהלת הרכבת פועלת בניגוד להסכמים, פועלת לשנות ייעוד של עשרות מכונאים לנהגים, בניגוד להגדרת תפקידם, בניגוד להסכמים, תוך שהיא מסכנת את כלל עובדי המתחמים.ברקע של כל האמור לעיל, ההנהלה פוגעת בעובדים, רודפת אותם אישית ומתנקמת בהם, גם כלכלית, על כך שנשמעו להוראות הוועד בעבר. לא נוכל לשבת מנגד שעה שהעובדים, מכלל החטיבות והסקטורים, נפגעים כתוצאה מהפרות הסכמים וצעדים חד-צדדיים דווקניים. בכוונתנו לפעול, משפטית וארגונית, עד שהתנהלות זו תיפסק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: