אא

דוד פתאל רוכש אחזקה בלעדית ב-18 מלונות נוספים באירופה

פתאל אחזקות רוכשת מקרן המלונאות, בה היא שותפה, בעלות מלאה על כל מלונות הקרן בעסקה בשווי של 200 מיליון יורו . דוד פתאל:" גאה בעובדה שהצלחנו תוך מספר שנים קצר לייצר תשואה מרשימה לשותפים שלנו ולהעמיד מותג מלונאות ישראלי מוביל באירופה "

|| ||

רשת מלונות פתאל לא עוצרת.

פתאל אחזקות שבשליטת דוד פתאל, חתמה היום על עסקת ענק לרכישת 18 מלונות באירופה השייכים לקרן המלונאות שבה הוא שותף, בעסקת ענק המשקפת שווי של כ-200 מיליון יורו.

הקרן  אשר נוסדה ממש לפני פרוץ המשבר הכלכלי באירופה בשנת 2007, נועדה לרכישה של מלונות עירוניים ומלונות עסקים באירופה, בדרגת 4 כוכבים. המלונות של הקרן כוללים 12 מלונות בגרמניה, מלון בשוויץ ו-5 מלונות בבלגיה.

הקרן, כוללת את קבוצת תשובה (21%), מגדל (20%), מנורה (6%), עמיתים (10%), ליברטי פרופרטיס (11%) וקבוצת פתאל (32%).

בין השנים 2007-2009, הסתכמו השקעות השותפים בקרן בסכום של 89 מיליון יורו.

לפני כשנה רכש פתאל, מידי הקרן, את מלון לאונרדו רויאל במינכן גרמניה, בסכום של 95 מיליון יורו. אשר העניק לשותפים בקרן תשואה על ההון של 110% על אותו מלון.

מכירת המלונות הנוכחית לפתאל אחזקות תעלה את סך ההחזר לשותפים בקרן ל- 124 מיליוני יורו, אשר יבטאו תשואה של 37%.

דוד פתאל :"זוהי אחת מהקרנות הישראליות הבודדות והקרן המלונאית היחידה שצלחה את המשבר באירופה. אני גאה בעובדה שהצלחנו תוך מספר שנים קצר לייצר תשואה מרשימה לשותפים שלנו לדרך ולהעמיד מותג מלונאות ישראלי מוביל באירופה".

פתאל אחזקות, מחזיקה כיום 17,500 חדרי מלון בכ-95 בתי מלון בארץ ובחו"ל. בישראל מפעילה הקבוצה 35 בתי מלון - תחת המותגים לאונרדו, מג'יק, הרודס ו- U, ומעסיקה כ-7500 עובדים. בחו"ל מחזיקה הרשת 60 בתי מלון ומעסיקה כ–4000 עובדים, עם מחזור מכירות של כ-300 מיליון יורו. המלונות באירופה ממוקמים בגרמניה, בלגיה, אוסטריה, שוויץ והונגריה ולאחרונה נכנסה הרשת לשלוש מדינות נוספות כאשר רכשה מלון בברצלונה שבספרד, מלון נוסף בשדה התעופה היתרו בלונדון ומלון נוסף במילנו שבאיטליה.

 

דוד פתאל - אחזקה בלעדית ב-18 מלונות נוספים באירופה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: