אא

חברת FedEx: הסכם חסות חדש עם UEFA

במסגרת ההסכם החברה תהפוך לנותנת החסות הראשית לליגה האירופאית בכדורגל. החוזה הינו ל-3 שנים והחסות של פדקס תחל מעונת המשחקים הקרובה 2015/2016

| |

חברת FedEx העולמית הודיעה כי, חתמה על הסכם עם UEFA (אופ"א), במסגרתו היא תהפוך לנותנת החסות הראשית לליגה האירופאית בכדורגל, ותהיה אחראית על הובלת גביע הליגה האירופית לאצטדיון, בו ייערך משחק הגמר. עוד במסגרת החסות יופיעו פרסומים של פדקס במגרשים, מסיבות עיתונאים, ערוצי תקשורת דיגיטאליים של אופ"א ועוד.

החוזה שנחתם הינו ל-3 שנים והחסות של פדקס תחל מעונת המשחקים הקרובה 2015/2016. בליגה האירופית בכדורגל של UEFA משתתפות 192 קבוצות מ-54 מדינות באירופה.

אנדרו סלף, סגן נשיא לשיווק ותקשורת בפדקס: "הליגה האירופאית של אופ"א היא אחת מתחרויות הכדורגל החשובות ביותר באירופה, כך שהיא חסות מושלמת עבור FedEx, אשר יש לה מחויבות חזקה לקידום עסקים בכל אזור אירופה. הליגה האירופאית היא תחרות המבוססת על יסודות של כדורגל עממי עם שילוב נהדר של מועדונים מפורסמים וצוותים מקומיים, והיא משקפת את התשוקה האמיתית של אוהדים ברחבי אירופה. החסות הזאת היא דרך נהדרת עבורנו לחזק את המחויבות והתשוקה של העובדים שלנו בכל השווקים שלנו באזור."

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: